// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل Shadow of Dragon Fighters

در بازی اندروید Shadow of Dragon Fighters با سایه شخصیت انیمیشن ژاپنی دراگون بال به نبردی با شیاطینی بی‌رحم بروید.

تا چه اندازه با بازی های رزمی آشنا هستید؟ بازی‌های دوبعدی مانند Streets of Rage یا به قول ایرانی‌های شورش در شهر که بازیکنان در آن با قهرمان‌ها به مبارزه‌ای دو بعدی در شهر می‌رفتند؟ با گذشت زمان بازی‌های متفاوتی با موضوع مبارزه عرضه شده‌اند و این روزها با افزایش ساخت بازی‌های موبایل بازی‌های متنوعی در این سبک را شاهد هستیم. در این مقاله اما می‌خواهیم بازی مبارزه ای متفاوتی را معرفی کنیم که هرچند مانند شورش در شهر جذاب و پر از جزئیات نیست، اما گیم‌پلی ساده و با دشمنان متنوع دارد. در بازی اندروید Shadow of Dragon Fighters با سایه شخصیت آشنای مجموعه دراگون بال، انیمه ژاپنی به جان هیولاهای شیطانی می‌افتیم تا با کشتن آنها مسیر خود را به سمت رئیس‌هایشان ادامه دهیم.

بازی  Shadow of Dragon Fighters

در این بازی از قدرت‌های ویژه قهرمان مجموعه Dragon Ball استفاده می‌کنید

بازی رزمی Shadow of Dragon Fighters از بسیاری جهات یک بازی متوسط مبارزه ای به حساب می‌آید، اما موردی که این بازی را جذاب می‌کند، مکانیک گیم‌پلی آن است که در کنار سادگی تصاویر آشنایی را به نمایش می‌گذارد. اگر مثل من زمانی مجموعه دراگون بال را دنبال می‌کردید، حتما گوکو و حمله انرژی کامهامها او را به یاد دارید. قهرمانی قدرتمند که زمانی با حمله توپ اژدهای خود بسیاری از تماشاگران را غرق در شگفتی می‌کرد. در این بازی با شخصیت مشابه با گوکو آشنا می‌شوید و باید این شخصیت را برای از  بین بردن شیاطین یاری کنید. در جریان بازی دشمنانی پرنده و زمینی در موج‌های مختلف به شما حمله می‌کنند و باید تک تک آنها را برای تمام شدن مرحله از بین ببرید. هر یک از دشمنان با توجه به قدرتی که دارند بعد از کشته شدن مقدار سکه‌ای را می‌دهند که با استفاده از این سکه‌ها می‌توانید قهرمان داستان را ارتقاء دهید.

ارتقا شخصیت اصلی داستان در حقیقت همان SSJ یا سوپر سائیان جین آشنا در مجموعه دراگون بال است. سائیان نژادی در این انیمه و مانگا است و گوکو، شخصیت اصلی این مجموعه‌ نیز عضوی از همین نژاد است. با هر بار ارتقاء قهرمان داستان یک مرحله سوپر سائیان بالاتری آزاد می‌شود که در جریان نبرد می‌توانید از آن استفاده کنید. سوپر سائیان در جریان بازی از همان ابتدا در دسترس است، اما تنها باید زمانی از این قابلیت استفاده کنید که سطح سلامت و انرژی شما در پایین‌ترین حد ممکن است. با آزادسازی این قابلیت، انرژی و سطح سلامت شما باز می‌گردد و در نتیجه می‌توانید زمان بیشتری را به نبرد با دشمنان بپردازید. این ویژگی به ویژه در مراحلی که باس‌ها به مصاف شما می‌آیند، کاربرد بسیاری دارد و فرصتی عالی را برای ایستادگی بیشتر در برابر دشمنان فراهم می‌کند. Shadow of Dragon Fighters در مجموع دو شخصیت قابل بازی دارد و هر دو شخصیت در جایگاه خود توانایی‌های منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال، حرکت دراگون اولین شخصیت، با انتخاب کاراکتر دوم به حمله‌ای طوفانی تبدیل می‌شود و در کنار دشمنان زمینی، می توانید دشمنانی را بزنید که پرواز می‌کنند.

بازی  Shadow of Dragon Fighters

در مجموع بازی Shadow of Dragon Fighters مراحل متنوعی متشکل از ۶۰ مرحله دارد و با کشتن هر باس، ظاهر مرحله به صورت کامل تغییر می‌کند. شخصیت اصلی داستان قادر است تا در کنار حمله با مشت، از کامهامها و ضربات دیگری استفاده کند و هر کدام از این ضربات، مقدار مشخصی ضربه را به یک یا مجموعه‌ای از دشمن‌ها وارد می‌کنند. اگر یک بازی متوسط، اما جذاب را می‌خواهید، بازی اندروید  Shadow of Dragon Fighters یکی از گزینه‌های زیبای پیشروی شما است. اگر این بازی نظرتان را جلب نکرد می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی به مجموعه‌ای از معرفی‌ها به همراه لینک دانلود بازی دسترسی پیدا کنید. زومجی همچنین بهترین بازی های اندروید را به صورت ماهیانه معرفی می‌کند.

دانلود بازی Shadow of Dragon Fighters


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده