نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

انتشار تریلر جدید فیلم Kingsman: The Golden Circle

کمپانی فاکس قرن بیستم دومین تریلر رسمی فیلم کینگزمن: محفل طلایی (Kingsman: The Golden Circle) را منتشر کرد.

در حاشیه اولین روز نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷، کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم Kingsman: The Golden Circle منتشر کرد. در این تریلر، شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار هستیم و با شخصیت شرور و منفی و گروه‌های جدید این قسمت بیشتر آشنا می‌شویم. در این تریلر شاهد صحنه‌های اکشن و بامزه‌ متعددی نیز هستیم. همچنین در این تریلر شخصیت هری هارت حضور پر رنگ‌تری نسبت به تریلر اول دارد و به نظر می‌رسد که اتفاق فیلم اول باعث نشده که او بازنشست شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فیلم Kingsman: The Golden Circle منتشر و اعلام کرده بود که برنامه ویژه‌ای برای این فیلم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال دارد. فاکس قرن بیستم ادعا کرده بود که این پنل مثل دیگر پنل‌های این نمایشگاه نیست و کاملا متفاوت است. اردیبهشت امسال، این کمپانی اولین تریلر فیلم Kingsman: The Golden Circle را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت شخصیت هری هارت بودیم. 

تارون اگرتون، کالین فرث، جولین مور، هالی بری، مارک استرانگ، سوفی کوکسون، پدرو پاسکال، چنینگ تیتوم، التون جان، جف بریجز و ادوارد هولکرافت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kingsman: The Golden Circle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی)، بوده است. در مصاحبه با مجله سرگرمی هفتگی، وان در مورد انتخاب مور به عنوان بازیگر شخصیت منفی اصلی این فیلم توضیح داد و گفت که این شخصیت چگونه قرار است جانشین ساموئل ال جکسون شود. وان گفت:

برای این فیلم من نیاز به بازیگری داشتم که بتواند بدون اینکه کفش جکسون را بپوشد، ترس و تهدید را ایجاد کند. به کسی نیاز داشتم که شخصیت‌های فیلم را بسیار دیوانه کند، اما در عین حال باور پذیر باشد. اگرچه امیدوارم فیلم Kingsman، یک فیلم پاپکورنی بزرگ باشد، اما من دوست داشتم که سبک بازیگری فوق العاده و درخشان جولین مور را که برنده جایزه اسکار شده است، به محیط‌های دیوانه‌وار فیلم اضافه کنم. این زمانی است که جادوی ما اتفاق می‌افتد.

فیلم Kingsman: The Golden Circle قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده