// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

مراحل ساخت بازی Matterfall به پایان رسید

استودیو هاوس مارک اعلام کرد که روند ساخت بازی Matterfall به پایان رسیده و این بازی در موعد مقرر منتشر خواهد شد.

در هفته اول آبان سال ۹۴ استودیو Housemarque که در سال ۱۹۹۵ در شهر هلسینکی کشور فنلاند تاسیس شد، از جدید‌ترین محصول خود یعنی بازی Matterfall رو‌نمایی کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیوی مذکور با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توییتر خبر از اتمام مراحل ساخت بازی Matterfall داده است.

استودیو هاوس‌مارک در توییت خود در کنار جمله «تیم فوق‌العاده، بازی فوق‌العاده»  تصویری از یک کیک مزین به لوگوی بازی Matterfall نیز قرار داده است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

بازی matterfall

پیش از آغاز کنفرانس کمپانی سونی در نمایشگاه E3 2017 تاریخ انتشار و قیمت بازی Matterfall از سوی استودیو Housemarque اعلام شد. این بازی در تاریخ ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) در دسترس دارند‌گان کنسول پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۱۹.۹۹ دلار آن را خریداری کنند. علاوه بر این در نمایشگاه مذکور تریلر گیم‌پلی بازی Matterfall به نمایش در آمد و با فاصله‌ای حدودا یک ماهه، کمپانی سونی به عنوان ناشر این بازی که پیش‌تر وظیفه عرضه بازی‌های متعدد استودیو Housemarque از جمله بازی Resogun ،بازی Dead Nation و بازی Alienation را بر‌ عهده داشته، اقدام به انتشار گیم‌پلی جدیدی با محوریت محیط و دشمنان بازی کرد.

بازی Matterfall دومین محصول استودیو Housemarque در سال جاری است. پیش از این بازی Nex Machina در سبکی مشابه از سوی استودیو مذکور منتشر شد که بر‌خلاف بازی انحصاری Matterfall، کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز قادر به تجربه آن هستند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده