نویسنده: علیرضا قاسمی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

تیزر جدید حالت زامبی Call of Duty: WWII

اکانت توییتر Call of Duty یک ویدیو از حالت زامبی نازی Call of Duty: WWII ریتوییت کرده است. 

یک تیزر ۲۵ ثانیه‌ای از حالت زامبی بازی Call of Duty: WWII توسط توییتر رسمی کال آو دیوتی منتشر شده است. این تیزر ممکن است درباره‌ی محیط حالت زامبی که در حال توسعه است، به ما اطلاعاتی ارائه دهد. 

این تیزر به همراه نام یک شهر منتشر شد: «میتل‌برگ». ویدیو یک شهر را با فیلمبرداری سیاه و سفید، در حالی که دوربین به سمت دروازه‌های یک عمارت حرکت می‌کند، به تصویر می‌کشد. به محض اینکه دوربین به دروازه‌‌ی عمارت می‌رسد، تکان می‌خورد و به نظر می‌رسد که به آن حمله شده باشد و سپس می‌چرخد. 

از این ویدیو اطلاعات زیادی نمی‌توان به دست آورد، اما شهر متروکه است و در و پنجره‌ها ایمن شده‌اند؛ انگار که شهر را رها کرده‌اند یا سعی در عقب نگه داشتن زامبی‌های رایش چهارم داشته‌اند. لازم به ذکر است که Mittelburg نام یک قلعه واقعی در آلمان است.

این ویدیو در میان پوشه‌های مانیل در وب‌سایت پنهان بازی یافت شده است. شخصی به نام NoahJ456 این ویدیو را به صورت لایواستریم و توییت پخش کرد. اکانت توییتر Call of Duty این تیزر را ریتوییت کرد تا به جریان انتشار اطلاعات بیشتر از این بازی که در کامیک کان سن دیگو انجام خواهد پذیرفت، هیجان ببخشد.

در انتها، این تیزر را مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو، از آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده