نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

جزئیات بیشتری از شخصیت شرور لیگ عدالت منتشر شد

در مراسم کامیک کان سن دیگو، جزئیات بیشتری از Steppenwolf، شخصیت شرور فیلم Justice League منتشر شد.

چندی پیش تصاویر نهایی از ۳ جعبه Apokoliptian و همچنین لباس‌هایی که قرار است قهرمانان لیگ عدالت به تن کند منتشر شد. باتشکر از اسباب بازی‌ها و نقاشی‌هایی که در مراسم کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ وجود داشت، ما توانستیم نگاه کامل و خوبی به مجسمه Steppenwolf در زره کامل به همراه تبر بزرگش بیاندازیم. 

Steppenwolf

چندی پیش تصویر بالا و همچنین بسته‌ی کامل آن در معرض عموم قرار گرفت که طرفداران توانستند تصور خوبی از شخصیت، ظاهر و لباس او به همراه سلاح Steppenwolf پیدا کنند. اما تصویر جدیدتری که از این شخصیت منتشر شده، خیلی واضح‌تر از تصاویر قبلی است. البته هنوز معلوم نیست سازنده این مجسمه چه کسی است. این خبر خیلی خوبی است که بالاخره ما علاوه بر خبر‌هایی درباره قهرمانان فیلم، خبری هم از شخصیت شرور داستان، لباس و سلاح و ارتباطش با جعبه‌های Apokoliptian هم می‌شنویم. البته ما ترجیح می‌دهیم علاوه بر خبر و عکس، تریلری هم از این شخصیت منتشر شود اما در حال حاضر در همین حد هم کافی است.

عکس جدیدی که از این شخصیت منتشر شده، عکسی از مجسمه‌ای است که در یکی از طبقات محل برگزاری کامیک کان گرفته شده تا طرفداران DC بتوانند برای اولین بار با تصویر واضح و خیلی خوبی با شخصیت منفی فیلم لیگ عدالت آشنا شوند.

Steppenwolf

فیلم justice league

همانطور که در عکس اول مشاهده می‌کنید، اسکلت باقی مانده از قربانیان Steppenwolf به خوبی در کنار مجسمه او جا داده شده‌اند. این مجسمه به ما امکان مشاهده دقیق‌تر را می‌دهد و از خطوط نقره‌ای مشکی که بر روی آن وجود دارد متوجه می‌شویم که مربوط به برج Apokoliptian است که پیش‌تر در تریلر‌های فیلم Justice League مشاهده کردیم. طراحی این مجسمه سوالات زیادی را برای طرفداران به وجود آورد اما توجه داشته باشید سربازانی که در پشت استپن ولف پرواز می‌کنند فقط برای هیجان زده کردن طرفداران است. مورد دیگری که درباره این مجسمه وجود دارد این است که سگک کمربند استپن ولف دقیقا از همان جنس و شکلی است که سر خودش ساخته شده است. حال این سوال مطرح است آن سیاهچاله‌ای که سربازان استپن ولف را بیرون می‌اندازد همان Boom Tubes است که ما از دنیای سینمایی DC انتظارش را داریم یا اینکه فقط یک حفره‌ی هنری است و معنی خاصی ندارد.

عکس دوم همانطور که مشاهده می‌کنید دید واضح‌تری نسبت به شاخ‌ها و سرآستین‌های قرمز استپن ولف به ما می‌دهد. هنوز مشخص نیست که قصد و معنی خاصی پشت این رنگ‌ها وجود دارد یا فقط برای جلوه بیشتر مجسمه این کار را کرده‌اند.

نظر شما درباره این طراحی چیست؟‌ آیا با شخصیتی که مد نظر شما بود مطابقت دارد یا انتظار داشتید شخصیت ترسناک‌تر و هیجان‌انگیز‌تر ببینید؟‌ به احتمال زیاد در نسخه نهایی ساخت این شخصیت قرار است تغییراتی اتفاق بیوفتد، به نظر شما چه تغییراتی لازم است تا روی آن اعمال شود؟

 فیلم Justice League در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده