نویسنده: علیرضا قاسمی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

کارگردان و نویسندگان فیلم Mega Man مشخص شدند

مدیران شبکه‌ی FOX، آریل شولمن و هنری جوست را برای کارگردانی فیلم جدید Mega Man در نظر دارند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل ساخت فیلم Mega Man که پیش از این معرفی شده بود، در حال پیشرفت است و حالا مشخص شده که آریل شولمن و هنری جوست، کارگردانان مستند Catfish و فیلم‌های Paranormal Activity 3 و Paranormal Activity 4، این فیلم را کارگردانی خواهند کرد. به گزارش هالیوود ریپورتر، شولمن و جوست در مذاکرات نهایی با Fox، استودیو سازنده‌ی این فیلم، برای نوشتن فیلم‌نامه و کارگردانی Mega Man حضور دارند. 

بازی Mega Man (که در ژاپن با نام Rockman شناخته شده است) در سال ۱۹۸۷ برای Nintendo Entertainment System ساخته شد. از آن زمان، سریال‌های اصلی و اسپین‌آف‌های متعددی از این مجموعه ساخته شده است. 

هنوز اطلاعاتی در مورد داستان یا بازیگران احتمالی فیلم مگامن در دسترس نیست. همچنین، مشخص نیست که آیا این فیلم، انیمیشنی خواهد بود یا لایو اکشن.

بازی Mega Man Legacy Collection 2، نسخه بعدی مگامن، امسال برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی با داستان کتاب‌های شماره ۷ تا ۱۰ مجموعه‌ی کتاب Mega Man، امکان رقابت آنلاین و حالت چالش برانگیز جدیدی که مراحل را با هم ترکیب می‌کند، منتشر خواهد شد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده