نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

نسخه دمو بازی The Surge منتشر شد

استودیو دک 13 اعلام کرد که نسخه‌ی دموی بازی نقش‌آفرینی The Surge را برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر ساخته است.

مطابق آخرین اخبار بازی، استودیو دک 13 به عنوان سازنده و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو به عنوان ناشر بازی The Surge اعلام کردند که نسخه‌ی دموی بازی نقش‌آفرینی آنها برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته است.

نسخه‌ی دموی بازی The Surge بخش‌های اولیه‌ی بازی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد؛ جایی که شخصیت اصلی داستان یعنی وارن پس از آخرین عملیات ناموفق خود به هوش می‌آید. پیشرفت در نسخه‌ی دموی بازی روی بازی اصلی تاثیرگذار خواهد بود و در صورت خریداری بازی می‌توانید مراحل آن را از جایی دنبال کنید که نسخه‌ی دمو پایان یافته است.

اخیرا بروزرسانی جدیدی برای کاربران رایانه‌های شخصی بازی The Surge منتشر شده است که ساخت آن بر اساس بازخورد‌ها و نظرات کاربران صورت گرفته است و علاوه بر بهبود گیم‌پلی و رفع مشکلات بازی، امکانات و گزینه‌های بیشتری را برای سفارشی‌سازی در اختیار می‌گذارد.

شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه‌ی نسخه‌ی دموی بازی The Surge را در منبع خبر مشاهده کنید که واکنش تعدادی از کاربران را هنگام تجربه‌ی بخش‌های نخست بازی به تصویر می‌کشد. جزئیات کامل آپدیت نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی هم از اینجا قابل مشاهده است. بازی The Surge در حال حاضر در پلتفرم‌های PS4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده