نویسنده: یونس بهرامی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

فصل آخر سری بازی‌ های The Walking Dead سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود

فصل آخر سری بازی‌های The Walking Dead به همه‌ی ماجراجویی‌ها در یک دنیای آخرالزمانی پایان می‌دهد. 

استودیوی تل تیل گیمز، امروز دنباله‌های زیادی را برای بازی‌های خود معرفی کرد. در کنار تأیید فصل جدید سری Batman و تأیید فصل دوم بازی The Wolf Among Us، چهارمین و آخرین فصل از سری بازی‌های The Walking Dead نیز تأیید شد. 

تل‌تیل گیمز این اخبار بازی را پیش‌ از همایش San Diego Comic-Con ۲۰۱۷ در یک ویدیوی تابستانه اعلام کرد. با توجه به این ویدیو، این آخرین فصل از سری بازی‌های The Walking Dead است. هنوز اطلاعات چندانی از کاراکترهایی که در این فصل ملاقات خواهیم کرد در دسترس نیست، اما سازندگان تأیید کرده‌اند که دوباره در نقش کلمنتاین به بازی خواهیم پرداخت. 

فصل اول سری بازی The Walking Dead در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. آخرین فصلی که در حال حاضر از این سری منتشر شده، A New Frontier نام دارد که در آن، کلمنتاین درصدد بود تا اِی‌جی را پیدا کند. حال، آخرین فصلی که قرار است منتشر شود، به این موضوع می‌پردازد که وقتی این دو شخص دوباره به یکدیگر بپیوندند چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. همچنین فصل آخر به بازیکن‌ها این شانس را می‌دهد تا با تصمیم‌گیری‌هایشان درباره‌ی اینکه «کلمنتاین می‌خواهد چه شخصی شود، همراه چه شخصی می‌خواهد باشد و چگونه می‌خواهد باشد»، کاراکتر او را شکل بدهند. 

استودیوی تل‌تیل گیمز هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این فصل مشخص نکرده است و تنها می‌دانیم که بازی در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی و گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS منتشر خواهد شد. همچنین آن‌ها اعلام کرده‌اند که بعد از عرضه‌ی بازی Minecraft: Story Mode برای کنسول‌ها، قرار است بازی‌های بیشتری را برای نینتندو سوییچ در آینده منتشر کنند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده