نویسنده: علیرضا قاسمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

شخصیت های منفی فیلم Silver & Black تایید شدند

لیست گسترده‌ای از شخصیت‌های خبیث کامیک‌های مارول برای فیلم در حال ساخت سونی به نام Silver & Black تایید شده‌اند.

در جریان اخبار سینما و تلویزیون، لیست گسترده‌ای از ابرشرور‌های کامیک‌های مارول برای فیلم در حال ساخت سونی به نام Silver & Black (نقره‌ای و سیاه) تایید شده‌اند که به احتمال ارتباط با دنیای سینمایی مارول اشاره دارد. با اکران فیلم Spider-Man: Homecoming، شخصیت‌های جدیدی از ویلن‌ها (شخصیت‌های خبیث) به دنیای سینمایی مارول اضافه شده‌اند و در طول چند سال آینده، به لطف فیلم‌های فرعی (Spinoff) سونی شخصیت‌های خبیث بیشتری معرفی خواهند شد. آیا این دو دنیا با هم مرتبط خواهند بود؟ امی پاسکال، تولیدکننده این فیلم اعلام کرده که دنیاها از هم جدا ولی شبیه به هم خواهند بود. 

در کنار فیلم Venom، فیلم Silver & Black اولین تجربه‌ی اسپین‌آف استودیوی فیلم‌سازی سونی خواهد بود. انتظار می‌رود که در پاییز، کارگردان و باقی عوامل این فیلم مشخص شوند و مراحل فیلم‌برداری آغاز شود. تصوراتی از بازیگران شخصیت‌های سمور نقره‌ای (Silver Sable) و گربه‌ی سیاه (Black Cat) داریم، اما در این لحظه هیچ چیزی در این‌باره مشخص نیست. به لطف انتشار اسامی شخصیت‌های خبیث فیلم Silver & Black حالا می‌توانیم حدس‌های بهتری در مورد داستان این فیلم بزنیم. 

That Hashtag Show گزارش داده که فیلم Silver & Black شامل گروهی از شخصیت‌های خبیث از صفحات کامیک‌های مارول خواهد بود. سردسته‌ی آن‌ها، Mendel Stromm مخترع و ژنتیک‌شناس خواهد بود که از شخصیت‌های سال ۱۹۶۶ کامیک‌های Spider-Man محسوب می‌شود. به لطف تخصص‌هایش، او سرانجام به یک سایبورگ (نیمه انسان، نیمه ربات) خبیث و بدقیافه تبدیل می‌شود. آزمایش‌های او همچنین بر مردم سیمکارین، از جمله سیلور سیبل تاثیر می‌گذارد. Stromm تنها نخواهد بود؛ او افراد زیادی خواهد داشت که لقب ضد قهرمان را به همراه خواهند داشت. 

Silver and Black

طبق این گزارش، شخصیت‌های Tarantula و Scorpion مجبور به کار برای Stromm خواهند شد. آن‌ها حتی با پوشش‌های خارجی که Stromm برایشان تولید کرده، از جمله در قسمت دم Scorpion، بیشتر به شخصیت‌هایشان در کتاب‌های کامیک شبیه خواهند شد. معلوم نیست که آیا مایکل ماندو مجددا در نقش مک گارگن که در فیلم Spider-Man: Homecoming شاهد حضورش بودیم، ظاهر خواهد شد یا خیر. اگر حضور داشته باشد، مشخص می‌شود که دنیا‌های سونی و مارول به هم مرتبط هستند. اگر هم حضور نداشته باشد، سونی احتمالاً تغییراتی در شخصیت Scorpion ایجاد خواهد کرد

علاوه بر این دو شخصیت خبیث، گربه‌ی سیاه و سمور نقره‌ای با Tombstone (سنگ قبر)، رئیس تبهکاران مواجه خواهند شد که شبیه به شخصیتش در کتاب‌‌های کامیک است و دندان‌های تیز و پوستی مقاوم خواهد داشت. شخصیت The Chameleon (آفتاب‌پرست) هم به عنوان خبرچین Stromm در فیلم ظاهر خواهد شد که ما را به دیدن توانایی‌ تغییر قیافه‌اش امیدوار می‌کند.

در آینده شخصیت‌های بیشتری برای این فیلم، نسبت به تعدادی که در این خبر اشاره شد، معرفی خواهند شد. همان‌طور که در Spider-Man: Homecoming مشاهده کردیم، می‌توان انتظار حضور شخصیت‌های خبیث زیادی را در یک فیلم داشت.

لازم به ذکر است که شخصیت‌های Chameleon ،Scorpion و Tombstone شانس حضور در مجموعه‌ی Homecoming را دارند؛ پس شاید این دو جهان در فیلم‌های بعدی به هم مرتبط شوند. امیدوارم که به زودی اطلاعات بیشتری از فیلم Silver & Black به دست آوریم. 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده