// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

بازی Move or Die میزبان Rick and Morty شد

استودیو Those Awesome Games محتویاتی را با حال‌وهوای سریال Rick and Morty به بازی Move or Die اضافه کرد.

در طی معرفی محتوایی با ظاهر سریال Rick and Morty برای بازی Rocket League، در جریان اخبار بازی، استودیو دوز آسوم گیمز (Those Awesome Games) اعلام کرد که چنین محتوایی به بازی Move or Die نیز راه پیدا کرده است. این استودیو به واسطه‌ی آپدیتی، کاراکتر‌های سریال Rick and Morty را به طور رایگان به این بازی اضافه کرد.

محتوای جدید، پنج شخصیت قابل بازی را به Move or Die اضافه می‌کند که شامل Rick و Morty به همراه Bird Person ،Mr.Meeseeks و Krombopulos می‌شوند. شخصیت‌های یاد شده هم‌اکنون به واسطه‌ی بروزرسانی رایگانی در دسترس کاربران استیم قرار گرفته‌اند. ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلر جدیدی نیز از این بازی منتشر کردند.

در آینده محتوای بیشتری قرار است به بازی Move or Die اضافه شود؛ چرا که سازندگان در صفحه استیم این بازی نوشته‌اند که محتوای Rick and Morty تنها بخش کوچکی از محتویات جدید است. سازندگان در ادامه افزودند که در حال ساخت محتوای بیشتری هستند؛ اما به تاریخ انتشار آن اشاره‌ای نکردند.

بازی Move Or Die یک اثر سرعتی و رقابتی است که کاربران در آن باید یکدیگر را نابود کنند. هر راند این بازی بعضا تنها ۲۰ ثانیه طول می‌کشد و هر بار نیز قوانین این بازی، تغییرپذیر است. همان‌طور که در نام بازی مشاهده می‌کنید، بازی شما را وادار می‌کند که مدام در حین حرکت باشید؛ طوری که بی‌حرکت ماندن شخصیت شما می‌تواند سلامت او را کاهش دهد. بازی ۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده است؛ اما در تخفیف‌های تابستانه استیم، این بازی هم‌اکنون با ۶ دلار برای ویندوز، مک و لینوکس قابل خرید است. همچنین نسخه Four-Pack این بازی نیز با قیمت ۱۶ دلار در دسترس است.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Move or Die را با محوریت شخصیت‌های Rick and Morty تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

همان‌طور که در بالا اشاره شد، محتوای Rick and Morty به‌زودی به بازی Rocket League نیز اضافه می‌شود. این محتویات به مناسبت مشخص شدن تاریخ پخش سومین فصل این سریال به بازی‌های نام‌برده راه پیدا می‌کنند. ادامه سریال Rick and Morty اواسط تابستان پخش خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده