نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

نسخه بلوری انیمه سینمایی Your Name امسال منتشر خواهد شد

کمپانی فانیمیشن تایید کرد که نسخه خانگی انیمه سینمایی بسیار محبوب «اسم شما» (Your Name) طی سال جاری منتشر خواهد شد.

در حاشیه همایش انیمه اکسپو امسال؛ کمپانی فانیمیشن اعلام کرد نسخه خانگی که انیمه Your Name طی سال جاری میلادی در سراسر جهان منتشر خواهد شد. کارگردانی این انیمه سینمایی محبوب و بسیار موفق بر عهده ماکاتو شینکایی بوده است و وظیفه انتشار نسخه خانگی آن در دیگر کشورهای جهان بر عهده کمپانی فانیمیشن خواهد بود. کمپانی توهو پیکچرز وظیفه انتشار انیمه سینمایی Your Name را در ژاپن بر عهده دارد و قرار است ماه آینده در این کشور منتشر شود. این در حالی است که طرفداران این انیمه باید چند ماه دیگر برای انتشار آن در دیگر کشورهای جهان صبر کنند.

نسخه خانگی انیمه Your Name شامل نسخه‌ای که از این انیمه اکران شده است و نسخه نهایی آن خواهد بود. نسخه نهایی این انیمه دارای صحنه‌های بیشتری نسبت به نسخه اکران شده آن است که تمامی تصاویر اضافه شده توسط شینکایی تولید و ساخته شده است. نسخه استاندارد خانگی تنها دارای نسخه دی‌وی‌دی انیمه Your Name است و نسخه کمبو-پک این انیمه دارای هر دو نسخه دی‌وی‌دی و بلوری خواهد بود. علاوه بر این، این انیمه Your Name دارای یک نسخه ویژه نیز است که علاوه بر نسخه دی‌وی‌دی و بلوری؛ دارای تصاویر هنری و منابعی که در ژاپن برای ساخت این انیمه سینمایی الهام گرفته شده است، نیز شامل آن خواهد شد. 

همچنین کمپانی فانیمیشن اعلام کرد که در آینده جزئیات بیشتری از نسخه خانگی انیمه Your Name منتشر خواهد کرد. با این حال، هنوز هیچ تاریخ رسمی برای انتشار نسخه خانگی این انیمه سینمایی منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که این نسخه طی سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. علاوه بر این، کمپانی فانیمیشن اعلام کرد که حق انتشار نسخه خانگی انیمه سریالی Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans را بدست آورده است. نسخه خانگی این انیمه سریالی محبوب دارای دو نسخه استاندارد و ویژه خواهد بود و قرار است طی سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده