// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

تریلر گیم پلی بازی Code Vein مبارزات این بازی را نشان می‌دهد

کمپانی Bandai Namco در طی مراسم Anime Expo 2017 تریلر جدیدی از بازی Code Vein منتشر کرد که گیم‌پلی آن را به تصویر می‌کشد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) در جریان رویداد انیمه-محور Anime Expo که در لس‌آنجلس در حال برگزاری است، تریلر جدیدی از پروژه تازه خود، یعنی بازی Code Vein منتشر کرد که گیم‌پلی این بازی نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPG) را به نمایش می‌گذارد.

تریلر گیم‌پلی Code Vein بخشی از مبارزات با هیولا‌های آن را در دنیای تاریک این بازی به تصویر می‌کشد که شباهت‌هایی به سری Dark Souls و بازی Bloodborne، البته در قالب انیمه دارد. به گفته یوسوکه تومیزاوا، تهیه‌کننده بازی، این بازی توسط موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 طراحی شده است و همان‌طور که در ویدیو می‌بینید از جلوه‌های بصری زیبایی برخوردار است.

کاربران در نقش Revenant در این بازی حضور پیدا می‌کنند که در واقع یک خون‌آشام است که از انسانیت خود گذشته است تا بتواند برای زنده ماندن در دنیای آخرالزمانی تمام تلاش خود را بکند؛ دنیایی که در طی بلایی به نام «تیغ قضاوت» ویران شده است.

بازی Code Vein در تاریخ نامشخصی از سال آینده میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. برای اطلاع از تریلر‌ها و تصاویر پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

در پایین می‌توانید تریلر روند بازی Code Vein را تماشا کنید و نظارت خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده