نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

نسخه های فیزیکی بازی LawBreakers رونمایی شد

نسخه‌های فیزیکی بازی LawBreakers با همکاری استودیو باس کی پروداکشنز و کمپانی لیمیتد ران گیمز برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی معرفی شد.

بازی LawBreakers یک بازی شوتر چند‌نفره ساخته کلیف بلزینسکی و استودیو باس کی پروداکشنز است که در ابتدا برای عرضه روی پلتفرم پی‌سی در نظر گرفته شده بود، ولی ماه گذشته سازندگان بازی خبر از عرضه‌ی آن روی پلی‌استیشن 4 دادند. حال و در جدیدترین اخبار بازی، استودیو باس کی پروداکشنز با همکاری کمپانی لیمیتد ران گیمز از نسخه‌های فیزیکی بازی برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی رونمایی کرده است.

کمپانی لیمیتد ران گیمز اعلام کرد که کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 می‌توانند نسخه‌ی فیزیکی بازی را به قیمت ۳۹.۹۹ دلار در تاریخ ۱۳ مرداد (چهارم آگوست) تهیه کنند. شایان ذکر است که تعداد نسخه‌های فیزیکی بازی به ۵ هزار واحد در سراسر جهان محدود می‌شود.

کاربران پی‌سی هم می‌توانند نسخه‌ی کالکتور بازی را با قیمتی معادل ۶۹.۹۹ دلار تهیه کنند که شامل نسخه‌ی Deadzo Deluxe Edition بازی (قابل اجرا از طریق شبکه‌ی استیم)، کتابی با نام Abaddon’s Journel و تعدادی کارت و برچسب است. پیش‌خرید این نسخه از تاریخ ۱۶ تیر (هفتم جولای) امکان‌پذیر خواهد شد. 

بازی LawBreakers در تاریخ ۱۷ مرداد (هشتم آگوست) برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر می‌شود. شما می‌توانید نظرات خود را در مورد بازی و نسخه‌های فیزیکی آن با زومجی در میان بگذارید.

LawBreakers


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده