نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

جزییات نسخه کالکتور بازی LawBreakers

نسخه کالکتور ۷۰ دلاری بازی LawBreakers تایید و معرفی شده است. 

استویدیو باس‌کی پروداکشنز، سازنده بازی LawBreakers، با همکاری کمپانی لیمیتید ران گیمز، نسخه‌های فیزیکی این بازی را برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهند کرد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این دو استودیو از نسخه کالکتور ۷۰ دلاری این بازی رونمایی کرده‌اند که قرار است برای هر دو پلتفرم عرضه شود. 

نسخه کالکتور بازی شامل دفترچه یادداشت Abaddon، دو بسته کارت با محوریت شخصیت‌های دو جناح، یک مجموعه استیکر و کارت پستال و یک جعبه خواهد بود. البته تفاوتی بین نسخه کالکتور پی‌سی و پلی‌استیشن 4 بازی وجود دارد و آن هم اینکه نسخه پلی‌استیشن 4 شامل دیسک فیزیکی بازی خواهد بود اما نسخه پی‌سی شامل کد نسخه دیلاکس بازی برای فعال‌سازی در استیم خواهد بود. 

افراد علاقه‌مند هم‌اکنون می‌توانند نسخه کالکتور بازی را برای پی‌سی پیش‌خرید کنند. نسخه پی‌سی از نظر تعداد محدودیتی ندارد چرا که سازندگان بر اساس میزان نیاز خریداران اقدام به تولید آن خواهند کرد. با این حال تنها ۲۵۰۰ نسخه کالکتور این بازی برای پلی‌استیشن 4 آماده خواهد شد که پیش‌خرید آن هم از تاریخ ۱۳ مرداد فعال خواهد شد.

LawBreakers یک بازی شوتر اول‌شخص تیمی است که جاذبه در آن نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. همچنین بازی توسط کلیف بلزیسنکی ساخته می‌شود و در آن شاهد حضور ۹ کلاس مختلف و دو جناح خواهیم بود. این بازی ۱۷ مرداد برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. با این حال شما هم‌اکنون می‌توانید نسخه بتا بازی را روی پی‌سی تجربه کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده