نویسنده: محسن حقانی
// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

بازی موبایل Futurama: Worlds of Tomorrow منتشر شد

استودیو جم سیتی، بازی موبایل Futurama: Worlds of Tomorrow را برای اندروید و iOS منتشر کرد.

طرفداران انیمیشن کمدی و علی-تخیلی Futurama فرصت سفر در زمان و جهان شخصیت‌های مورد علاقه خود را خواهند داشت. بازی موبایل Futurama: Worlds of Tomorrow، ساخته‌ی استودیو جَم سیتی (Jam City، سازنده اثر مشابه Family Guy: The Quest for Stuff) یک بازی به طور مداوم در حال تکامل به سبک شبیه‌سازی ماجراجویی است که اخیرا برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شده است.

در بازی اندروید و آیفون Futurama: Worlds of Tomorrow، بازیکن‌ها در سیارات متفاوتی به اکتشاف خواهند پرداخت و همچنین در نقش شخصیت‌های گوناگونی مانند لیلا، بِندر و دیگر اعضای کمپانی پلنت اکسپرس (Planet Expres، یک شرکت تحویل بین کهکشانی که توسط شخصیت پرفسور فارنسورت احداث شده است) بازی خواهند کرد. در بازی Futurama: Worlds of Tomorrow، شما قادر خواهید بود شهر نیویورک شخصی خود را خلق کنید، استودیو جم سیتی در این رابطه می گوید:

بازی Futurama: Worlds of Tomorrow، بخش شبیه‌سازی، مبارزات، کاوش‌های کهکشانی و پویایی در انتخاب ماجراجویی‌های شخصی بازیکن را با یک‌دیگر ترکیب خواهد کرد.

در قلب بازی اما شخصیت نمادین هیپنوتیزم (Hypnotoad) قرار دارد. تیم تحقیقات در شرکت پلنت اکسپرس باید باید در کهکشان سفر کنند، به دنبال آثار باستانی بیگانه بگردند تا از طریق آن تاروپود فصا و زمان را که به‌وسیله کاراکتر هیپنوتیزم کاملا تغییر شکل داده شده است، بار دیگر به حالت اولیه بازگردانند. مت گرینیگ، خالق سریال Futurama (و همچنین سریال The Simpsons) در رابطه با شخصیت هیپنوتیزم در بازی Futurama: Worlds of Tomorrow چنین می‌گوید:

هیپنوتیزم، همیشه یکی  از اسرار آمیزترین دوزیستان در جهان Futurama بوده است. در بازی Futurama: Worlds of Tomorrow ما در نهایت در مورد توانایی‌های عجیب و غریب او خیلی چیز‌ها یاد خواهیم گرفت. احتمالا خیلی بیشتر از موارد اشاره شده.

بازی Futurama: Worlds of Tomorrow قول پرداخت و ارائه بیشتری به قسمت‌های طنز، جذابیت و همچنین جوک‌های علمی‌تخیلی که به نوعی امضای سریال انیمیشنی Futurama هستند می‌دهد. استودیو جم سیتی اشاره می‌کند که بازی هر هفته با شخصیت‌های جدید، ماموریت‌ها و داستان‌های اصلی که یادآور سریال دوست داشتنی Futurama هستند، بروزرسانی خواهد شد.

دانلود بازی موبایل Futurama: Worlds of Tomorrow


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده