نویسنده: محمود محرابی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

عکس های جدید از جهان Toy Story در بازی Kingdom Heart 3 منتشر شد

تصاویر جدیدی از بازی Kingdom Heart 3 منتشر شد که محیط بازی Toy Story را نشان می‌دهد.

همانطور که در اخبار چند روز گذشته در زومجی خواندید، تریلر جدیدی از بازی Kingdom Heart 3 در جریان نمایشگاه D23 منتشر شد. اسکوئر انیکس در جریان همین نمایشگاه عکس‌های جدیدی از بازی را به اشتراک گذاشت. این سری عکس‌ها از تریلر بازی، گرفته شده و به طرفداران این بازی دنیای Toy Story و برخی دیگر از قسمت‌های بازی را نشان می‌دهد.

اینطور که هفته گذشته دیزنی اعلام کرد یکی از دنیاهای جدید که ‌سورا در بازی Kingdom Heart 3 به آن پا می‌گذارد، اتاق خاص و معروف مجموعه Toy Story، یعنی همان اتاق اندی خواهد بود. سورا، دونالد و گوفی زمانی که وارد این جهان می‌شوند ظاهری شبیه به عروسک‌ها می‌گیرند و وودی، بازلایتر و بقیه‌ی شخصیت‌های Toy Story را در حالی ملاقات می‌کنند که دوست خود را در یک حادثه و زمانی که Heartless آمده گم کرده‌اند. در تصاویر منتشر شده جزئیات بیشتری از اسباب بازی‌ها و روباتی که سورا آن را کنترل می‌کند، دیده می‌شود. اسکوئر انیکس همچنین چندین تصویر دیگر از دنیای هرکول که قبل از نمایشگاه E3 2017، تریلر آن را منتشر کرده بود به اشتراک گذاشت. 

مدت زمان زیادی است که کمپانی Square Enix در حال ساخت Kingdom Heart 3 است و به نظر می‌آید که نهایتاً این بازی برای پلی استیشن 4 و اکس باکس وان در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. همچنین تتسویا نومورا در مصاحبه‌ی اخیر خود از احتمال عرضه‌ی بازی برای نینتندو سوییچ گفت. در ادامه می‌توانید تصاویر به اشتراک گذاشته توسط استودیو اسکوئر انیکس را مشاهده کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده