نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

آپدیت 5.00 پلی استیشن 4 تایید شد؛ آغاز ثبت نام نسخه بتا [بروزرسانی]

کمپانی سونی رسما آپدیت جدید کنسول پلی‌استیشن 4 را با شماره 5.00 تایید و ثبت نام برای نسخه‌ی بتای آن را آغاز کرد. 

پس از انتشار چند آپدیت کوچک برای پلی‌استیشن 4، سونی امروز و در جدید‌ترین اخبار کنسول‌های بازی، رسما آپدیت بزرگ بعدی پلی استیشن 4 را تایید کرد. آپدیت 5.00 پلی‌استیشن 4 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما سونی امکان ثبت‌نام برای تجربه نسخه‌ی بتای آن را فراهم کرده است. ثبت‌نام برای این نسخه‌ی بتا از امروز آغاز شده و تا اوایل آگوست که نسخه‌ی بتای آپدیت منتشر می‌شود، فعال خواهد بود. برای ثبت‌نام در این نسخه، علاوه بر اینکه باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشید، باید مشترک سرویس پلی‌استیشن Now نیز باشید که مشخص نیست چرا سونی چنین شرط عجیبی برای این موضوع در نظر گرفته است. در ادامه می‌توانید لینک‌های ثبت‌نام در نسخه بتای آپدیت جدید PS4 را مشاهده کنید:

سونی هنوز اطلاعاتی از محتویات آپدیت پلی استیشن 4 ارائه نکرده است، ولی با توجه به اینکه گفته شده آپدیت 5.00 یک بروزرسانی اساسی و بزرگ خواهد بود، باید انتظار اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی را به کنسول داشته باشیم. آخرین آپدیت بزرگ پلی‌استیشن 4، آپدیت 4.50 بود که ویژگی‌هایی چون پشتیبانی از هارد اکسترنال یا اضافه شدن حالت Boost به پلی استیشن 4 پرو داشت. 

بروزرسانی: سونی با آپدیت کردن صفحه ثبت‌نام برای نسخه بتا، عضویت در سرویس PS Now را از یک پیش‌نیاز به یک سوال تبدیل کرده است و در نتیجه حتی افرادی که عضو این سرویس نباشند هم شانس تجربه نسخه بتای آپدیت را خواهند داشت. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده