// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

فروش بازی Enter the Gungeon به بیش از یک میلیون نسخه رسید

فروش Enter the Gungeon، بازی تحسین شده‌ی استودیوی داج رول، از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد.

Enter the Gungeon که با المان‌های Run & Gun و Rougelike شناخته می‌شود، یکی از بهترین بازی‌های مستقل (indie) سال پیش بود. موفقیت‌های این بازی هنوز هم تمامی ندارد و به تازگی نیز فروشش روی پلتفرم‌های مختلف از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده که عدد قابل توجهی محسوب می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی داج رول گیمز، سازنده‌ی بازی Enter the Gungeon، اعلام کرد که این بازی روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ویندوز، مک و لینوکس بیش از یک میلیون نسخه فروخته و به مناسبت این موفقیت از حمایت طرفداران تشکر کرده‌ است.

در کنار نسخه‌های پی‌سی و کنسولی، Dodge Roll تایید کرده که در آینده Enter the Gungeon برای نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد. همچنین این استودیو در اکانت توییترش گفته طرفداران باید منتظر Gungeonهای جدیدی باشند که احتمال دارد این جمله به نسخه سوییچ یا محتوای دانلودی جدیدی اشاره داشته باشد. در هر صورت با توجه به فروش خوب Enter the Gungeon باید منتظر دی‌ال‌سی یا نسخه‌های جدیدی از این سری باشیم. پست توییتر Dodge Roll را در زیر می‌خوانید:

Enter the Gungeon بیش از یک میلیون نسخه‌ فروش کرده است. از همه‌ی طرفدارها متشکریم. Gungeonهای بیشتری در راه است!

Enter the Gungeon روی پلتفرم‌های ویندوز، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، مک و لینوکس موجود است. نسخه‌ی نینتندو سوییچ نیز در تاریخی نامعلوم عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده