نویسنده: محمود محرابی
// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

ویدیو گیم پلی نسخه پلی استیشن بازی Sudden Strike 4

بالاخره اولین ویدیو گیم پلی از نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی استراتژی Sudden Strike 4 منتشر شد.

برای اولین بار در سری بازی‌های Sudden Strike، این بازی برای کنسول‌ هم عرضه خواهد شد. همانطور که قبلاً در زومجی خواندید، این بازی در تاریخ ۲۰ مرداد ماه برای ویندوز، مک، لینوکس و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. البته نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی، ابتدا در اروپا و سپس در تاریخ ۲۴ مرداد ماه در آمریکای شمالی منتشر خواهد شد. 

Sudden Strike 4 در سبک استراتژی همزمان (Real-time) است و شما را به فضای جنگ جهانی دوم خواهد برد. در این بازی می‌توانید انتخاب کنید که در نقش نیروهای متفقین،‌‌ آلمان‌ها یا روس‌ها باشید. 

کالیپسو مدیا، توسعه‌دهنده بازی، گفته است که دقت زیادی به نحوه‌ی کنترل کردن بازی در نسخه‌ی کنسولی‌ آن شده است تا بازیکنان بتوانند به راحتی به گروه‌های مختلف از سربازها دستور دهند. در حالت تک نفره‌ی این بازی بیش از ۲۰ مأموریت مختلف وجود دارد. علاوه بر آن امکان بازی در حالت Skirmish هم وجود دارد که در آن، جنگ خارج از این مأموریت‌ها خواهد بود. در قسمت چند نفره‌ی این بازی امکان بازی با هشت نفر به صورت همزمان وجود خواهد داشت.

به گفته‌ی کالیپسو مدیا، این بازی ویژگی‌های خاص سری بازی‌های Sudden Strike را حفظ کرده است:

این بازی یک تجربه‌‌ی استراتژیک مشابه شطرنج است که در آن هر کدام از مهره‌ها ارزش زیادی دارند و تمرکز ویژه بر نقاط قوت و ضعف اهمیت زیادی دارد.

قابلیت اختیاری Pause and Play باز هم به بخش تک نفره‌ی بازی برگشته است. همچنین برای اولین بار در این سری از بازی، می‌توانید یکی از ۹ فرمانده‌ی تاریخی مثل جرج پاتون را برای بازی کردن انتخاب کنید. هر کدام از فرماندهان ویژگی‌های خاص خود را خواهند داشت. 

در ادامه شما را به دیدن تریلر جدید از گیم‌پلی نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی دعوت می‌کنیم:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده