نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

شخصیت شرور فصل ششم سریال Arrow معرفی شد

فصل ششم سریال Arrow شخصیت شرور جدیدی خواهد داشت که نسبت به کاراکترهای منفی فصل قبل متفاوت خواهد بود.

الیور کویین/گرین ارو، تا به امروز که ما در آستانه فصل ششم سریال Arrow هستیم، دشمن‌ها و شخصیت‌های منفور زیادی را در مقابل خودش دیده است. با این اوصاف فهمیدن علت اینکه چرا این روز‌ها شبکه CW در تکاپوی زیادی برای یافتن گزینه خیلی مناسب برای شخصیت منفی سریال است، سخت نیست. گزارشات اخیر درباره سریال Arrow حاکی از آن است که قرار است شخصیت جدیدی در این فصل مقابل اولیور قرار بگیرد که با تمامی شخصیت‌های قبلی متفاوت است.

در ابتدا فیلمنامه این فصل توسط خود دی سی نوشته شد، اما بعد از آن توسط جف لمیر ویرایش شد و ما با سیل عظیمی از شخصیت‌ها رو‌به‌رو شدیم که در میان آنها نام ریچارد دراگون شیطان و خبیث به چشم می‌خورد.

مرد، ۳۰ تا ۴۰ ساله که با نام ریچاردو دیاز فعالیت می‌کند. فردی که به خاطر جرمی که مرتکب نشده بود در زندان بود و اخیرا آزاد شده است. او در توافقی حاضر شد تمام خلافکاران زیرزمینی که استار سیتی را کنترل می‌کنند را در قبال آزادی‌اش و ۲۵ میلیون دلار پول لو دهد. او یک رزمی‌کار و مبارز حرفه‌ای است که سالها این حرفه‌ها را در خیابان‌ها و زندان آموخته است. 

ریچاردو دیاز جونیور پسر تاجر فاسدی است که توسط Green Arrow کشته شده و زیر نظر ریچار دراگون واقعی آموزش دید، تا زمانی که مربی خود را بکشد و نام او را از آن خود کند. بعد از این جریانات او گروهی به نام شکارچیان کمان بلند (Longbow Hunters) را تشکیل داد که از Clock KIng، Brick، Count Vertigo و Killer Moth تشکیل می‌شد. تعدادی از آنها قبلا هم در سریال حضور داشتند و دیده شدند، پس کاملا طبیعی است که حالا بخواهند بار دیگر علیه اولیور قیام کنند و با وجود ریچارد بخواهند زیر نظر او آموزش ببینند. 

نظر شما درباره Richard Dragon چیست؟‌ فکر می‌کنید گزینه مناسبی برای شخصیت منفی و شرور فصل 6 است؟


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده