// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

فیلم بعدی دارن آرنوفسکی یک درام دادگاهی با موضوع هوش مصنوعی خواهد بود

دارن آرنوفسکی در همکاری تازه‌اش با پارامونت، یک فیلم دادگاهی با موضوع هوش مصنوعی خواهد ساخت.

در شرایطی که هنوز مدت سه ماه به آغاز اکران فیلم جدید دارن آرنوفسکی، تریلری روانشناسانه تحت عنوان مادر! (mother!) باقی مانده، این کارگردان از هم اکنون پروژه‌ی بعدی‌اش را در نظر گرفته است. پارامونت که تهیه کنندگی فیلم مادر! را نیز بر عهده دارد، در حال حاضر حقوق فیلمنامه‌ای بدون عنوان نوشته‌ی جو اپستاین را خریداری کرده که کارگردانی آن را به آرنوفسکی واگذار خواهد کرد.

هنوز جزئیات دقیقی درباره‌ی داستان فیلم منتشر نشده و تنها این نکته را می‌دانیم که فیلم، درامی دادگاهی با موضوع هوش مصنوعی است.

کمپانی پروتوزوآ پیکچرز (Protozoa Pictures) که متعلق به خود دارن آرنوفسکی است، تهیه کنندگی این اثر را به همراه پارامونت بر عهده خواهد داشت. این کمپانی هم اکنون در حال تهیه‌ی درام جنایی ریک پسر سفیدپوست (White Boy Rick) به کارگردانی یان دمانج و با بازی متیو مک کانهی و جنیفر جیسون لی است.

فیلم !mother، جدیدترین اثر آرنوفسکی، که وی علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه  کنندگی آن را هم بر عهده دارد از دوازدهم اکتبر (۲۱ مهر) در سینماهای جهان به نمایش درخواهد آمد. در این فیلم بازیگران سرشناسی همچون خاویر باردم، جنیفر لارنس، اد هریس و میشل فایفر به ایفای نقش پرداخته‌اند و داستان آن نیز درباره‌ی زوجی است که روابطشان با حضور سرزده‌ی چند مهمان دچار چالش می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده