نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

انتشار تصویری از لباس استفاده نشده مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Homecoming

تصویر مفهومی جدید و استفاده نشده‌ای از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شده که در آن شاهد لباسی متفاوت از شخصیت مرد عنکبوتی هستیم.

سرانجام اکران فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) آغاز شد و علاوه بر اینکه توانست نظر منتقدان را جلب و نقدهای بسیار مثبتی را دریافت کند، با استقبال تماشاگران نیز روبه‌رو شد و عملکرد درخشانی را در گیشه داشت. لباس مرد عنکبوتی در این فیلم همان لباسی بود که پیش از این در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) مشاهده کرده بودیم. این لباس بر اساس لباس قدیمی این شخصیت طراحی و فناوری‌های متعددی در آن استفاده شده است. این لباس توسط تونی استارک ساخته شده، اما مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Homecoming از لباسی که خودش قبلا ساخته است نیز استفاده می‌کند.

حال رایان مایندرینگ، از مارول استودیو، تصویر مفهومی و هنری جدیدی را از فیلم Spider-Man: Homecoming در توییتر شخصی خود منتشر کرده است. در این تصویر شاهد لباس متفاوت مرد عنکبوتی هستیم که کاملا با لباس او در این فیلم تفاوت دارد. برای طراحی این لباس تنها از رنگ سیاه و قرمز استفاده شده و لوگوی مرد عنکبوتی بسیار بزرگ‌تر از نسخه فیلم آن است. مایندرینگ برای طراحی این لباس، از لباس مرد عنکبوتی در کامیک Superior Spider-Man اثر دن اسلات و رایان استگمن، الهام گرفته است. با این حال، از این طرح به هر دلیلی در فیلم استفاده نشده، اما ممکن است مارول و سونی در فیلم‌های آینده مرد عنکبوتی از این لباس جالب استفاده کنند. شما در ادامه می‌توانید تصویر این لباس مرد عنکبوتی را مشاهده کنید:

Spider-Man: Homecoming

مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) نیز حضور دارد. در حاشیه کنفرانس استودیوهای فیلمسازی کمپانی والت دیزنی پیکچرز در نمایشگاه D23 امسال که شنبه شب این هفته برگزار شد، اولین تریلر این فیلم مورد انتظار پشت درهای بسته به نمایش گذاشته شد. طبق گفته کسانی که این تریلر را تماشا کرده‌اند، لباس مرد عنکبوتی در این فیلم کاملا تغییر پیدا کرده است و او از لباس جدیدی در این فیلم استفاده می‌کند. با این حال، هنوز هیچ تصویری از لباس جدید مرد عنکبوتی منتشر نشده است. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده