// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

هدست استیل سریز Arctis 5 Dota 2 Edition معرفی شد

کمپانی استیل سریز، هدست Arctis 5 Dota 2 Edition را در تعدادی محدود و مختص بازی Dota 2 معرفی کرد.

هدست‌های سری Arctis کمپانی SteelSeries با قیمتی در رده‌ی تجهیزات خانگی، امکاناتی در حد یک پرچمدار را به ارمغان می‌آورند. این هدست‌ها نسبت به سایر نمونه‌های معمولی موجود در بازار، بسیار رنگارنگ و جالب توجه هستند. استیل‌سریز برای طرفداران بازی Dota 2، نسخه‌ای محدود از هدست Arctis 5 خود را با طرح‌های گرافیکی و سفارشی این بازی، رونمایی کرده است. این هدست، به طور رسمی و تحت لیسانس کمپانی ولو به عنوان جدیدترین محصول به فروشگاه The International 2017 Secret Shop افزوده شده است.

طراحی‌های هنری هدست Dota 2 Edition توسط هنرمندی به نام Chroneco در انجمن Dota 2 طراحی شده است. طرح‌های بسیار جذاب Chroneco روی تعداد زیادی از محصولات فروشگاه Dota وجود دارد که شامل ماگ، پیراهن و مجسمه می‌شود.

Steelseries Arctis 5 DOTA 2 Edition

ویژگی‌های هدست Arctis 5 Dota 2 Edition

هدست Arctis 5 بهترین تجربه‌ی صدای سه‌بعدی را از طریق DTS Headphone:X 7.1 روی پی‌سی امکان‌پذیر می‌کند. درایورهای بزرگ ۴۰ میلی‌متری آن در هر کدام از گوشی‌های چپ و راست، صدایی بسیار شفاف را تولید می‌کنند که برای گیمینگ و گوش دادن به موسیقی، عالی است. برای افرادی که ساعت‌های طولانی بازی می‌کنند، کاپ‌های دور گوشی AirWeave در این هدست، خشک، خنک و بسیار راحت طراحی شده است. هدبند این محصول در قسمت بالایی از نوع هدبندهای عینک اسکی است و علاوه بر راحتی، از طریق توزیع یکسان وزن باعث کاهش خستگی گیمر می‌شود. Arctis 5 Dota 2 Edition به غیر از طرح هنری، به LEDهای رنگی SteelSeries Prism RGB هم مجهز شده است. این قابلیت، امکان سفارشی‌سازی هدست تا ۱۶.۸ میلیون رنگ را به کاربران می‌دهد.

قیمت هدست بازی و تاریخ عرضه

به دلیل اینکه این هدست به صورت رسمی عرضه شده است، خرید آن کمی بیشتر از هدست‌های معمولی سری Arctis هزینه خواهد داشت. مدل استاندارد Arctis 5 قیمتی برابر با ۹۹ دلار دارد؛ اما Arctis 5 Dota 2 Edition تنها از طریق فروشگاه ولو قابل خرید است و ۱۳۰ دلار قیمت دارد. این هدست در حال حاضر پیش‌فروش شده و پس از آماده‌سازی، عرضه خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده