// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

ویدیو جدید بازی Life is Strange: Before the Storm با محوریت شخصیت کلوی پرایس

استودیو دک ناین اطلاعات بیشتری از شخصیت پردازی کلوی پرایس در بازی Life is Strange: Before the Storm را در اختیار مخاطبان قرار داد.

بازی Life is Strange: Before the Storm، جدیدترین نسخه از بازی تحسین‌شده‌ی Life is Strange است که قرار است داستان کلوی پرایس را روایت کند. وقایع بازی سه سال قبل از نسخه‌ی اصلی رخ می‌دهد. استودیو دک ناین (Deck Nine)، سازنده‌ی بازی، با انتشار یک ویدیو اطلاعات بیشتری از شخصیت‌پردازی کلوی پرایس در این بازی را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان این ویدیو که تشکیل شده از صحبت‌های عوامل تیم سازنده، ریانا دوریس، صداپیشه شخصیت کلوی پرایس، گفته که محوریت داستان، نحوه‌ی کنار آمدن کلوی با مرگ پدرش و رابطه‌اش با رچل است. وی در این‌باره می‌گوید:

رنج‌اش از درد و صدمه‌ای که دیده دقیقا موردی است که شخصیت کلوی را به یک شخصیت پویا و قوی تبدیل کرده است.

در گذشته اشلی برچ، صداپیشه‌ی پیشین شخصیت کلوی، در جریان یک توییت اعلام کرده بود که نمی‌تواند صداپیشگی کلوی را در این نسخه بر عهده بگیرد و حال وی به عنوان مشاور نویسنده‌ی Life is Strange: Before the Storm، به تیم سازنده ملحق خواهد شد. وی در این‌باره می‌گوید:

ما در گذشته و نسخه‌ی اول موارد بسیاری را در مورد رابطه‌ی کلوی و رچل شنیدیم. حال، تجربه‌ی این احساسات و عواملی که باعث برانگیخته شدن احساسات کلوی شده است می‌تواند برای کاربران جالب باشد.

بازی Life is Strange: Before the Storm در مجموع سه اپیزود خواهد داشت که اولین اپیزود با نام Awake در تاریخ ۹ شهریور (۳۱ آگوست) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان با عرضه‌ی اولین اپیزود می‌توانند مجموعه‌ی کامل (هر سه اپیزود در کنار یکدیگر) را با قیمت ۱۷ دلار خریداری کنند. همچنین یک باندل ۲۵ دلاری برای بازی در نظر گرفته شده که شامل یک اپیزود به عنوان جایزه است که شما برای آخرین بار با شخصیت مکس کافیلد بازی خواهید کرد. از سایر محتویات این باندل می‌توان به حالت Mixtape و یک لباس مخصوص اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوطه را در سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده