// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

یوبیسافت و انتظار فروش بیشتر بازی Assassin's Creed Origins نسبت به Syndicate

یوبیسافت در جریان کنفرانس مالی خود اعلام کرد که انتظار دارد فروش بازی Asssassin's Creed Origins از بازی Assassin's Creed Syndicate بیشتر باشد.

در جریان کنفرانس مالی کمپانی یوبی سافت، سازنده‌ی بازی Assassin's Creed Origins، که برای سرمایه‌گذاران و تحلیلگرها برگزار شد، ایو گیلموت و آلن مارتینز، مدیرعامل و مدیر ارشد مالی یوبی‌سافت، انتظارات خود را از این بازی اعلام کردند.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، ایو گیلموت اعلام کرد که به خاطر وجود المان‌های نقش‌آفرینی گسترده، کیفیت بصری عالی، دنیای بازی و گستردگی آن، Assassin's Creed Origins توانست عملکرد خوبی را در نمایشگاه E3 2017 از خود به نمایش بگذارد و بازخورد کاربران نیز از این بازی خوب بود. در ادامه مارتینز افزود که آن‌ها انتظار دارند این بازی از بازی Assassin's Creed Syndicate فروش بیشتری داشته باشد. با این حال، نکته‌ی جالب اینجا است که فروش سیندیکیت از نسخه‌ی Unity کمتر بود و سبب شد سازندگان کمی محافظه‌کارانه پیش بروند.

کمپانی یوبی‌سافت همچنان در حال کار روی المان‌های نقش‌آفرینی بازی است تا دنیای Origins را گسترش دهد و مخاطب را بیش از پیش به تعامل با محیط مجبور کند. آن‌ها همچنین معتقد هستند که بازیکن‌ها از بسته‌های الحاقی بازی نیز پشتیبانی خواهند کرد. همچنین گیلموت گفت که انتظار دارد فروش Assassin's Creed Origins در حد و اندازه‌ی Blackflag باشد. در آخر مارتینز اعلام کرد که تاخیر بازی Red Dead Redemption 2 سبب شد تا آن‌ها بتوانند بازی‌های خود را در بازه زمانی بهتری عرضه کنند.

در آخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا این بازی می‌تواند موفقیت‌های گذشته‌ی این مجموعه را کسب کند؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده