// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۳

تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی Undertale اعلام شد

همزمان با اعلام جزییات نسخه‌ی مخصوص بازی Undertale، تاریخ انتشار آن برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا اعلام شد.

در رویداد E3 2017 بود که کمپانی سونی اعلام کرد که بازی نقش‌آفرینی جدید Undertale برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا نیز عرضه خواهد شد، اما خبری از تاریخ انتشار آن نبود. اکنون و در جدیدترین اخبار بازی، استودیو توبی‌ فاکس اعلام کرده که بازی Undertale قرار است برای این کنسول‌ها در تاریخ ۱۵ ماه آگوست (۲۴ مرداد ماه) منتشر شود. اگر شما این بازی پیش‌خرید کنید، علاوه بر این‌که قادر خواهید بود آن را روی هر دو کنسول اجرا کنید، بلکه یک تم پویا نیز با حال و هوای آن برای کنسول پلی‌استیشن 4 خود دریافت خواهید کرد.

استودیوی سازنده همچنین از مزایای نسخه‌ی مخصوص سخن به میان آورده که توسط استودیو فن‌گیمر توزیع خواهد شد. این نسخه علاوه بر وجود یک کپی فیزیکی از بازی بر روی پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا یا پی‌سی، شامل یک سی‌دی حاوی ساندترک کامل بازی و همچنین یک جعبه‌ی کوچک با ظاهر طلا مانند، شبیه به ساعت جیبی نیز خواهد بود. نسخه‌ی معمولی بازی را نیز می‌توان به صورت فیزیکی خریداری کرد که در هر یک از کپی‌های فیزیکی، یک کتاب‌‌چه‌ی کوچک داستانی نیز وجود خواهد داشت. قیمت نسخه‌ی کالکتور یا مخصوص بازی ۶۴ دلار، نسخه‌ی فیزیکی معمولی آن ۲۵ دلار و نسخه‌ی معمولی دیجیتال نیز که در شبکه‌ی پلی‌استیشن قرار دارد ۱۵ دلار است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده