// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Metal Soldiers 2

در بازی اندروید Metal Soldiers 2، سلاح‌­های خود را آماده کنید و مقتدرانه به جنگ با دشمنان بروید. در ادامه با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

کمتر کسی را می­‌شناسیم که با سری بازی­‌های اکشن و نوستالژیک Metal Slug خاطره نداشته باشد. بازی­‌ای که در زمان خود بی‌رقیب بود و طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا به خصوص ایران داشت و یکی از بازی‌های تاثیرگذار در صنعت بازی بود. حال بازی اندروید Metal Soldiers 2، ساخته‌ی استودیو Play365، بازی‌ای است با شباهت‌های زیادش به این سری، می‌تواند خاطرات خوب شما از سری متال اسلاگ را زنده کند.

بازی موبایل Metal Soldiers 2، یک بازی شوتر دو بعدی و جذاب است. بازی نسبت به نسخه اول این سری، بهبودهای قابل ملاحظه­‌ای در بخش سلاح‌­ها، کاراکترها و ماموریت­‌ها داشته است. شما در این بازی در نقش یک جنگنده دلیر، تک و تنها هستید که برای طی کردن مراحل، باید با خیل عظیمی از دشمنان به نبرد بپردازید. بازی دشمنان مختلفی نظیر سربازان نظامی، تانک­‌ها، بمب­‌های رباتی، نظامیان چترباز، هلیکوپترها و موارد دیگر دارد.

بازی اندروید Metal Soldiers 2

با اینکه شاید بازی در حد و اندازه Metal Slug نباشد، اما در کل سازندگان این اثر موفق شده‌اند بازی جذابی خلق کنند

مناطق جنگی و صحنه­‌های دو­بعدی بازی، از خانه­‌های خراب‌شده گرفته تا طراحی شخصیت‌ها، همه و همه از رنگ و لعاب خوبی برخوردارند و جذابیت بیش‌تری به بازی داده‌اند. گیم‌پلی بازی هم به صورت دو‌بعدی طراحی شده است و خیلی زود به کنترل روان آن عادت خواهید کرد. اگر چه کیفیت گیم‌پلی از سری بازی‌های متال‌اسلاگ یک سر و گردن پایین‌تر است، اما استودیو Play365 توانسته در مجموع بازی‌ای خلق کند که جذابیت‌های خاص خودش را دارد. 

یکی از نکات جالب بازی این است که شما فقط به مبارزه به صورت پیاده محدود نیستید و می‌توانید از تانک­‌ها، هلیپکوپترها و وسایل دیگری هم استفاده کنید که موجب می‌شود حس بهتری از نبردهای جنگی به شما القا شود. از دیگر فاکتو­رهای جالب بازی می‌توان به تنوع خوب شخصیت­‌ها و سلاح‌­ها اشاره کرد. شما می­‌توانید خود را به سلاح‌های خطرناکی مانند کلت، شاتگان، کلاشینکف، نارنجک و موارد دیگر مجهز کنید و دشمنان را بی‌رحمانه‌تر نابود کنید. همچنین می‌توانید با باز کردن کاراکتر‌های جدید که قوی‌تر از شخصیت اولیه هستند، راحت‌تر دشمن را شکست دهید. البته برای باز کردن این کاراکتر‌ها، نیاز به پول خواهید داشت و شاید حتی مجبور به استفاده از خرید‌های درون برنامه‌ای شوید. 

بازی اندروید Metal Soldiers 2

مراحل اولیه بازی، به منظور آشنایی بیشتر با محیط بازی و تسلط بر آن بسیار راحت و آسان طراحی شده‌اند اما پس از گذشت چند مرحله، سطح بازی بسیار دشوار‌ می‌شود و بازی دیگر حتی فرصت پلک‌زدن را هم به شما نخواهد داد! این بازی کم‌حجم دارای دو بخش مختلف با نام­‌های Mission و Endless است. بخش ماموریت (Mission) همان مراحلی است که قبل‌تر به آن اشاره شد و در کل شامل ۲۰ ماموریت نفس‌گیر و جذاب است. اما بخش Endless که اصطلاحا بخش رکوردزنی است، با بخش قبلی کمی تفاوت دارد. در این بخش زمان مسئله­‌ی مهمی تلقی می‌شود و در ابتدای بازی تنها ۲۴ ثانیه فرصت دارید تا با نظامیان مبارزه کنید اما رفته‌رفته می­‌توانید با برداشتن ساعت‌ها و از بین‌بردن سربازان بیشتر، زمان خود را افزایش داده و در نهایت امتیازات و پول بیشتری را کسب کنید.

اگر شما هم از طرفداران سری بازی­های متال‌اسلاگ هستید و می­‌خواهید بار دیگر لذت بازی‌کردن این نوع بازی­‌ها را تجربه کنید، این بازی اعتیادآور می­‌تواند به راحتی شما را سرگرم کرده و مجذوب به خود نگه دارد. این بازی فقط برای دستگاه­‌های اندرویدی عرضه شده و فعلا خبری از آن روی آیفون نیست. شما هم اکنون می­‌توانید این بازی را به صورت رایگان و البته با پشتیبانی از خرید‌های درون‌برنامه‌­ای، با حجم ۱۷.۷ مگابایت (بدون دیتا و نیاز به اینترنت) برای دستگاه‌­های اندرویدی خود دانلود کنید. امتیاز بازی در گوگل‌پلی ۴.۴ است. 

دانلود بازی Metal Soldiers 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده