نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

حذف تمام نشانه های فیلم Justice League از اکانت توییتر زک اسنایدر

زک اسنایدر، کارگردان سابق فیلم Justice League، تمامی موارد و نشانه‌هایی را که به این فیلم اشاره می‌کرد، از اکانت توییتر خود حذف کرده است.

اوایل ماه خرداد امسال بود که زک اسنایدر اعلام کرد به علت خودکشی دخترش در مارس امسال و مشکلات خانوادگی، از ادامه کارگردانی فیلم لیگ عدالت (Justice League) انصراف داده استجاس ویدون، کارگردان دو فیلم اول Avengers (انتقام جویان) مسئولیت تکمیل این فیلم را بر عهده گرفت. ویدون مسئولیت فیلمبرداری دوباره و مراحل پس از تولید و تکمیل این فیلم را بر عهده گرفته است؛ هرچند طبق شایعات منتشر شده، بخش زیادی از فیلم Justice League قرار است دوباره فیلمبرداری شود. با این حال، گفته می‌شد که برادران وارنر حتی در زمان حضور اسنایدر، به دنبال تغییرات گسترده در این فیلم بوده است.

مدت کوتاهی بعد جدایی اسنایدر از فیلم Justice League، اعلام شد که تام هولکنبورگ ملقب به جانکی ایکس ال، که کار نوشتن و ضبط موسیقی متن این فیلم را بر عهده داشته است، از پروژه ساخت این فیلم جدا و دنی الفمن جانشین وی شده است. این آهنگساز برجسته و باسابقه که پیش از این چهار بار نامزد جایزه اسکار شده، سابقه همکاری با ویدون را در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) در کارنامه دارد. با وجود اینکه ویدون گفته بود او تنها وظیفه تکمیل فیلم را دارد و فیلم متعلق به او نیست، اما ظاهرا اسنایدر متوجه شده است که فیلم Justice League دیگر متعلق به او نخواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زک اسنایدر که پیش از این سابقه کارگردانی فیلم Man of Steel (مرد پولادین) و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) را در دنیای سینمایی دی سی بر عهده داشته است، تمامی موارد و نشانه‌هایی را که به فیلم Justice League اشاره می‌کرد،‌ از اکانت توییتر خود حذف کرده است. شب یکشنبه اعلام شد که جرج رومرو در سن ۷۷ سالگی درگذشته است. در پی این اتفاق تلخ، اسنایدر با انتشار پیامی در توییتر شخصی خود این اتفاق را تسلیت گفت و با خانواده رومو ابراز همدردی کرد. پس از آن بود که کاربران متوجه شدند که اسنایدر صفحه رسمی خود را در توییتر بروزرسانی کرده است. از جمله این تغییرات می‌توان به تغییر تصویر و حذف بنر پروفایل او اشاره کرد که پیش از این تصویر لوگوی فیلم Justice League بوده است. شما در ادامه می‌توانید تصویر صفحه توییتر اسنایدر را مشاهده کنید:

Zack Snyder

شاید در نگاه اول این تنها یک تغییر ساده باشد، اما این واقعیت است که بسیاری فکر می‌کنند اسنایدر از ترس مشکلات با استودیو دی‌سی و کمپانی برادران وارنر بر سر فیلم Justice League و حق مالکیت آن تصمیم به حذف این موارد گرفته است. در صورتی که تغییرات در این فیلم گسترده باشد، استودیو می‌تواند نام اسنایدر را از فیلم کاملا حذف و تنها ویدون را به عنوان کارگردان اصلی فیلم Justice League معرفی کند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده