نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰

لایو اکشن Robotech توسط Andy Muschietti کارگردانی خواهد شد

لایو اکشن Robotech که زمان زیادی به حال خودش رها شده بود، بالاخره قرار است توسط کمپانی سونی حمایت و توسط Andy Muschietti کارگردانی شود.

مدت‌ها قبل لایو اکشنی که قرار بود براساس انیمیشن سریالی دهه ۸۰ به نام Robotech ساخته شود، در حالی که تا به امروز خبری از آن نبود اما به نظر می‌رسد که قرار است شرایط تغییر کند. اخیرا گزارش شده اندی موچیتی کارگردان فیلم اقتباسی It براساس کتاب استیفن کینگ که به زودی اکران خواهد شد، کارگردانی فیلم Robotech را برعهده خواهد داشت.

براساس گزارشات، او به عنوان کارگردان این فیلم و همچنین خواهرش باربارا موچیتی به عنوان تهیه کننده قرار دادی را در کمپانی سونی امضا کرده و به ثبت رساندند. این کارگردان در رزومه کاری خود فیلم موفق ماما را دارد که با همکاری خواهرش به عنوان تهیه کننده و دستیار نویسنده و همچنین گیلرمو دل تورو ساخته شده بود. بعد از این فیلم توقعات مردم نسبت به این کارگردان بالا رفت و انتظار دارند کار فوق‌العاده‌ای از او را در فیلم It مشاهده کنند. همه طرفداران این کارگردان و ژانر وحشت انتظار می‌کشند تا این فیلم در سپتامبر امسال به مرحله اکران اولیه برسد.

فیلم Robotech نسخه آمریکایی و ویرایش شده سه سری انیمیشن ژاپنی با نام‌های The Super Dimension Fortress Macross ،Super Dimension Cavalry Southern Cross و Genesis Climber MOSPEADA است. این انیمیشن‌ها در سال ۱۹۸۵ معرفی شدند و ۸۵ قسمت از آنها پخش شد. این سری انیمیشن‌ها داستان چندین نسل را حکایت می‌کند و ما شاهد انواع جنگ‌های کهکشانی بین انسان‌ها و گونه‌های مختلف بیگانگان هستیم که در این جنگ‌ها آنها برای مبارزه از تکنولوژی‌های مختلف و خاصی استفاده می‌کنند. 

از این سری انیمیشن‌ها نسخه‌های فرغی زیادی مانند Robotech: The Movie، Robotech: The Shadow Chronicles و Robotech: The Sentinels و همچنین بازی‌های ویدئویی مانند Robotech: The Macross Saga و Robotech: Invasion هم ساخته شد. 

لایو اکشن فیلم Robotech در سال 2007 به طور رسمی گزارش شد و قرار بود که توبی مگوایر ستاره سابق فیلم مرد عنکبوتی هم یکی از تهیه کنندگان این فیلم باشد. این پروژه دست کارگردانان و نویسندگان کار بلد وحرفه‌ای دست به دست شد و چرخید تا اینکه در نهایت این پروژه در سال ۲۰۱۵ به کمپانی سونی فروخته شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده