نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

فیلم مستقل جدید شخصیت هالک هرگز ساخته نخواهد شد

مارک روفالو در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که فیلم مستقل جدیدی بر اساس شخصیت هالک (Hulk) هرگز ساخته نخواهد شد.

آیا دوست دارید فیلم مستقل دیگری بر مبنی شخصیت هالک تولید و منتشر شود؟ به نظر می‌رسد که شانس ساخت یک فیلم مستقل دیگر بر اساس این شخصیت در حال حاضر صفر است. در مصاحبه با وب‌سایت ورایتی، روفالو گفت که این واقعیت است که حق ساخت فیلم‌های شخصیت هالک در دست کمپانی یونیورسال است و این کمپانی اجازه نخواهد داد تا این اتفاق رخ دهد. این بازیگر محبوب دنیای سینمایی مارول گفت:

من امروز می‌خواهم یک چیز را کاملا روشن کنم و آن هم این است که فیلم مستقل بر اساس شخصیت هالک هرگز ساخته نخواهد شد. کمپانی یونیورسال حق ساخت فیلم‌های مستقل شخصیت هالک را در اختیار دارد و به هر دلیلی آن‌ها نمی‌دانند که چگونه با مارول کار و بازی کنند و ظاهرا آ‌ن‌ها نمی‌خواهند پول به‌دست آورند.

دان چیدل، بازیگر نقش وار ماشین، نیز که در کنار روفالو ایستاده بود با او شوخی کرد و گفت که روفالو برای نقش هالک پیر شده است. در ادامه این مصاحبه روفالو تایید کرد که صحبت در مورد ساخت فیلم مستقل شخصیت هالک وجود داشته است، اما کمپانی به اندازه کافی متقاعد نشده است. او گفت:

ما در مورد این فیلم صحبت کرده‌ایم، اما من کارت فیلم مستقلم را هیچ‌گاه ندیدم. 

Thor: Ragnarok

کمپانی یونیورسال حق ساخت فیلم‌های شخصیت هالک را در دست دارد. در سال ۲۰۰۳، اولین فیلم Hulk با بازی اریک بانا منتشر شد. در سال ۲۰۰۸، فیلم The Incredible Hulk (هالک شگفت‌انگیز) توسط مارول استودیو تولید و توسط یونیورسال منتشر شد. ادوارد نورتون نقش بروس بنر ملقب به هالک را در این فیلم بر عهده داشت. با این حال، در سال ۲۰۱۲، روفالو جانشین نورتون در نقش هالک شد و در فیلم Avengers (انتقام جویان) به ایفای نقش پرداخت که با استقبال طرفداران نیز روبه‌رو شد. روفالو آخرین بار در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) نقش هالک را بازی کرد و قرار است پاییز امسال در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) بازگردد.

مارول استودیو مشکلات زیادی از بابت نداشتن حق استفاده از شخصیت‌های خود دارد و اخیرا توانسته است با کمپانی سونی به توافق برسد و از شخصیت مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول استفاده کند. در حال حاضر، در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) شاهد حضور مرد عنکبوتی با بازی تام هالند بوده‌ایم. مرد عنکبوتی و هالک در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) نیز بازخواهند گشت.

آیا دوست دارید فیلم مستقلی دیگر بر اساس شخصیت هالک تولید و منتشر شود؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده