نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

اضافه شدن دو فیلم جدید دی سی به تقویم اکران فیلم های آینده برادران وارنر

کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن دو فیلم جدید و بدون عنوان دی سی به تقویم اکران‌ فیلم‌های آینده خود برای اکران در سال ۲۰۲۰ خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن دو فیلم جدید و بدون عنوان از دنیای سینمایی دی‌سی به تقویم اکران‌ فیلم‌های آینده خود خبر داده است. فیلم اول قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) و فیلم دوم در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود. با این حال، هیچ اطلاعات بیشتری از این دو فیلم منتشر نشده و برادران وارنر از تایید و اعلام نام این دو فیلم خودداری کرده است؛ اما وب‌سایت هالیوود ریپورتر در گزارش جدید خود ادعا می‌کند که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال فیلم Wonder Woman 2 (زن شگفت‌انگیز ۲) رسما معرفی خواهد شد و تاریخ اکران این فیلم نیز اعلام می‌شود. پنل کمپانی دی‌سی روز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

هالیوود ریپورتر در ادامه اضافه می‌کند که انتظار می‌رود در کامیک کان سن دیگو امسال حضور و بازگشت پتی جنکینز برای کارگردانی دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) رسما تایید و اعلام شود. با این حال، دی‌سی فیلم‌های زیادی در دست ساخت دارد که هرکدام می‌توانند گزینه اکران در این دو تاریخ باشند. فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز، دنباله فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، فیلم مستقل بلک آدام (Black Adam) با بازی دواین جانسون، فیلم Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام) با بازی مارگو رابی در نقش هارلی کویین، فیلم Nightwing (نایت وینگ) به کارگردانی کریس مک‌کی و فیلم Batgirl (بت‌گرل) به کارگردانی جاس ویدون، از جمله گزینه‌هایی هستند که ممکن است در این دو تاریخ اکران شوند.

همچنین شایعاتی مبنی بر ساخت فیلمی مستقل بر اساس دو شخصیت‌ فلش و سایبورگ نیز شنیده می‌شود. علاوه بر این، گفته می‌شود که فیلم Green Lantern Corps (ارتش فانوس سبز) نیز در دست ساخت است و همچنین شایعاتی مبنی بر ساخت دنباله فیلم Man of Steel (مرد پولادین) نیز به گوش می‌رسد. حال باید تا روز شنبه صبر کرد و دید که آیا دی‌سی از برنامه اکران فیلم‌های آینده و جدید خود رونمایی خواهد کرد یا همچنان بیشتر فیلم‌های این کمپانی بدون تاریخ اکران باقی خواهند ماند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده