نویسنده: علیرضا قاسمی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

اولین تریلر فیلم Darkest Hour منتشر شد

اولین تریلر از فیلم مورد انتظار Darkest Hour که داستان وینستون چرچیل را در جریان جنگ جهانی دوم و هجوم نازی‌ها به اروپای غربی دنبال می‌کند، منتشر شده است. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر از فیلم Darkest Hour با محوریت داستان وینستون چرچیل در جریان جنگ جهانی دوم، منتشر شده است و گری الدمن را در نقش وینستون چرچیل، رهبر تاریخی بریتانیای کبیر، نشان می‌دهد. این فیلم به دنبال روایتی حقیقی از داستان هیجان‌انگیز و الهام‌بخش روزهای چرچیل به عنوان نخست وزیر در طول جنگ جهانی دوم است.  

در این تریلر، الدمن در نقش چرچیل، اساساً غیر قابل تشخیص است و این به نظر یکی دیگر از اجراهای قابل توجه این بازیگر نامزد جایزه اسکار است.

در توضیحات این فیلم آمده است:

در حالی که نیروهای متخاصم نازی از خطوط دفاعی در اروپای غربی عبور می‌کنند و خطر تهاجم به بریتانیا قریب الوقوع است، با جامعه‌ای که آماده نیست، پادشاهی که شکاک است، در حالی که حزب خودش علیه‌ او شده، چرچیل باید در تیره‌ترین ساعت‌های زندگی‌اش، مقاومت کند، یک ملت را صف‌آرایی و برای تغییر مسیر تاریخ تلاش کند.

در Darkest Hour دیگر بازیگرانی نظیر لیلی جیمز (بازیگر فیلم Baby Driver)، بن مندلسون (با سابقه بازی در The Dark Knight) و استیون دیلین (از سریال Game of Thrones) حضور دارند. این فیلم توسط جو رایت (کارگردان فیلم Pride & Prejudice) کارگردانی شده است و آنتونی مک‌کارتن (نویسنده‌ی The Theory of Everything) فیلم‌نامه‌نویس Darkest Hour است.

الدمن برای بازی در فیلم Tinker Tailor Soldier Spy، برای بهترین بازیگر اسکار ۲۰۱۱ نامزد شده بود. او همچنین برای بازی در نقش کمیسر گوردن در مجموعه‌ فیلم Batman به کارگردانی کریستوفر نولان و سیریوس بلک در مجموعه Harry Potter شناخته شده است.

Darkest Hour برای اکران در دی‌ماه ۱۳۹۷ برنامه‌ریزی شده است. 

در انتها این تریلر را مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده