نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

ویدیو گیم پلی بازی واقعیت مجازی Mario Kart Arcade GP VR منتشر شد

به تازگی یک ویدیوی جدید از بازی واقعیت مجازی Mario Kart Arcade GP VR به نمایش درآمده است.

بازی واقعیت مجازی Mario Kart Arcade GP VR برای عرضه در دستگاه‌های آرکید در ژاپن روند توسعه خود را پشت سر می‌گذارد و جدیدترین ویدیوی گیم‌پلی منتشر شده از این بازی، بدون شک علاقه‌مندان به تکنولوژی واقعیت مجازی را هیجان‌زده خواهد کرد.

این ویدیو توسط وب‌سایت NintendoEverything منتشر شده و گیم‌پلی مشابهی با سری Mario Kart را به نمایش می‌گذارد؛ اما نکته مهم این بازی به زاویه دید جدید و جذاب آن مربوط است. این نسخه واقعیت مجازی بازی Mario Kart شما را داخل خود کارت قرار می‌دهد و به همین علت گیم‌پلی بازی تندتر و تاثیرگذارتر به نظر می‌رسد. برای مثال، گیاهان پیرانا برای بلعیدن شما مستقیما به سمتتان حمله‌ور می‌شوند و همچنین مشاهده موزها و گرین شِل‌ها از زاویه دید اول-شخص جذاب است. ضمنا هنگامی که به اشیا دوردست مانند قلعه و غیره نگاه می‌کنید، احساس مقیاس جدید و خاصی به شما دست خواهد داد. در ادامه می‌توانید ویدیو را مشاهده کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

طبق گفته NintendoEverything، دستگاه‌های بازی Mario Kart Arcade GP VR ماه جاری در بخش آرکید ساختمان واقعیت مجازی باندای نامکو واقع در توکیو آغاز به کار خواهند کرد. البته گفته شده این دستگاه‌های آرکید علاوه بر ژاپن، به لندن هم خواهند آمد؛ اما صحبتی از زمان دقیق این اتفاق و امکان عرضه آن‌ها در دیگر مناطق جهان به میان نیامده است.

در گزارش وب‌سایت UploadVR آمده است که بازی Mario Kart Arcade GP VR به لطف هدست واقعیت مجازی HTC Vive ساخته شده است.

بازی Mario Kart 8 Deluxe جدیدترین نسخه مجموعه ماریو کارت در کنسول‌ها محسوب می‌شود. این بازی در ماه آوریل برای نینتندو سوییچ عرضه شد و موفق شد رکورد فروش مجموعه در آمریکا را جابجا کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده