نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

تصویر جدیدی از جوکر در پایان متفاوت فیلم Suicide Squad منتشر شد

تصویر جدیدی از شخصیت جوکر در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) منتشر شده که متعلق به پایان دیگر این فیلم است.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان فیلم Suicide Squad را برای شما فاش کند.

پس از آن که فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) نقدهای متوسط و بسیار ضعیفی را از سوی منتقدان دریافت کرد، کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفت که تغییرات گسترده‌ای را در فیلم Suicide Squad، دیگر فیلم ابرقهرمانی دنیای دی سی در سال ۲۰۱۶ میلادی، ایجاد کند. سرانجام این تغییرات گسترده باعث شد که تغییرات مهمی در رابطه دو شخصیت جوکر (با بازی جرد لتو) و هارلی کوئین (با بازی مارگو رابی) ایجاد شود. در یکی از این صحنه‌ها، جوکر سعی داشت که هارلی کوئین را به قتل برساند، اما این صحنه در نهایت از فیلم حذف شد.

در فیلم Suicide Squad شاهد این بودیم که در یک صحنه جوکر با هلیکوپتر برای نجات هارلی کوئین آمده است، اما این صحنه در نسخه اصلی فیلم کمی متفاوت بود. در صحنه اصلی، جوکر تصمیم نداشت که جان هارلی کوئین را نجات بدهد و پس از اینکه هارلی کوئین سوار هلیکوپتر می‌شود، او را از داخل هلیکوپتر به بیرون پرتاب می‌کند. با این حال، در هر دو صحنه هلیکوپتر سقوط می‌کند، اما جوکر این‌بار تصمیم به انتقام گرفتن از گروه جوخه انتحار می‌گیرد که قطعا این صحنه را در تریلر فیلم Suicide Squad مشاهده کرده بودید که در آن نیمه چپ صورت جوکر سوخته است و او یک نارنجک را به سمت عده‌ای رها و با آن‌ها خداحافظی می‌کند.

با این حال، متاسفانه این پایان متفاوت از فیلم Suicide Squad هیچگاه منتشر نشد. اما رومن واسینف، فیلمبردار این فیلم، اخیرا تصویر این صحنه را منتشر کرده است. او این تصویر را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده که نمای جدیدی از این صحنه را به ما ارائه می‌دهد. این تصویر نشان می‌دهد که صورت جوکر نسوخته است و پس از سانحه سقوط هلیکوپتر تنها کثیف شده است. علاوه بر این، واسینف تصویر دیگری را از شخصیت جوکر منتشر کرده که متعلق به بخش تیمارستان فیلم Suicide Squad است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Suicide Squad

Suicide Squad

با این حال، هنوز مشخص نیست که شخصیت جوکر با بازی جرد لتو، در دیگر فیلم‌های دی‌سی بازخواهد گشت یا حضور بسیار کوتاه این شخصیت در فیلم Suicide Squad؛ تنها حضور این شخصیت در دنیای سینمایی دی‌سی بوده است. با این حال، ممکن است شاهد حضور و بازگشت جوکر در فیلم بتمن یا افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) باشیم.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده