// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

تریلر جدید بازی Layton's Mystery Journey منتشر شد

کمپانی Level-5 تریلر جدیدی از بازی Layton's Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires' Conspiracy منتشر کرد.

بازی Layton's Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires' Conspiracy که پیش از این با نام Lady Layton: The Millionaire Ariadone's Conspiracy شناخته می‌شد، در سال ۲۰۱۶ از سوی کمپانی لول‌-‌5 معرفی شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از این بازی توسط کمپانی سازنده منتشر شد.

برخلاف بازی‌های پیشین مجموعه Professor Layton، بازیکنان در بازی Layton's Mystery Journey کنترل شخصیت پروفسور لیتون را در دست ندارند و در عوض در قالب دختر او یعنی کاتریل قرار خواهند گرفت. او که قصد دارد راه پدرش را ادامه دهد، یک آژانس کار‌آگا‌هی تاسیس می‌کند. در حالی که کاتریل لیتون در جستجوی پدر گمشده‌اش است، پرونده‌های مختلفی را قبول می‌کند و در جریان توطئه‌ای قرار می‌گیرد که باید با کمک سگ سخنگو‌یی به نام شرل آن را حل کند. جدید‌ترین تریلر بازی Layton's Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires' Conspiracy را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

سری Professor Layton در سال ۲۰۰۷ و با بازی Professor Layton and the Curious Village آغاز شد. هشتمین بازی این سری یعنی بازی Professor Layton and the Azran Legacy در سال ۲۰۱۳ منتشر شد که با بازی Layton's Mystery Journey چهار سال فاصله زمانی دارد. بازی Layton's Mystery Journey اولین بازی سری Professor Layton است که روی گوشی‌های هوشمند و سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود. کمپانی لول‌-‌5 اعلام کرده است که «این بازی را از پایه برای تجربه روی گوشی‌های هوشمند طراحی کرده» و به واسطه انتشار روی این پلتفرم، طیف گسترده‌تری از مخاطبین می‌توانند بازی مذ‌کور را تجربه کنند. بازی Layton's Mystery Journey دارای مجموعه بزرگی از پازل‌ها است و بازیکنان می‌توانند آژانس کار‌آگاهی لیتون و لباس کاتریل را شخصی‌سازی کنند.

بازی Layton's Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires' Conspiracy در تاریخ ۲۰ جولای (۲۹ تیر) در دسترس دارندگان گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌‌عامل‌های اندروید و iOS قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۱۶ دلار این بازی را خریداری کنند. نسخه نینتندو 3DS این بازی در فصل پاییز منتشر خواهد شد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده