نویسنده: پوریا رستمی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵

تریلر معرفی شخصیت Warlock در XCOM 2: War of the chosen

تریلر جدید بسته‌ی الحاقی War of the chosen بازی XCOM 2 به معرفی دشمنی جدید به نام The Warlock می‌پردازد. در ادامه همراه زومجی باشید.

در جریان مراسم E3 2017 بود که استودیو فیرکسیس و کمپانی 2K Games از اولین بسته‌ی الحاقی بازی XCOM 2 رونمایی کردند. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان بازی، بسته‌ی پیش رو که با نام War of the Chosen شناخته‌ می‌شود بزرگترین محتوا اضافی سری XCOM خواهد بود؛ به طوری‌که حجم آن حدودا دو برابر تمام بسته‌های الحاقی‌ای است که تا به امروز برای این سری منتشر شده است.

چندی پیش استودیو فیرکسیس با انتشار یک تریلر از شخصیت جدید بازی به نام Assassin رونمایی کرد و این روند در این هفته نیز با انتشار یک تریلر دیگر و معرفی دشمنی جدید به نام The Warlock ادامه پیدا کرده است.

در این تریلر شخصیت‌محور، می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به جزئیات دشمن جدید بازی یعنی The Warlock داشته باشیم. وارلاک یک شخصیت شرور با قدرت‌های فرابشری است که به واسطه‌ی آن‌ها می‌تواند به انجام سحر و جادو بپردازد و کار‌هایی مانند زنده کردن اجساد انجام دهد. همچنین طبق اطلاعات موجود در تریلر، وارلاک توانایی آشکار سازی نقاط ضعف نیرو‌های مختلف و استفاده از آن‌ها را نیز دارد.

بسته‌ی الحاقی XCOM 2: War of the chosen سه جناح جدید به نام‌های The Reapers, Skirmishers و Templars را به بازی اضافه می‌کند. هر جناح مهارت‌های منحصر به فرد خود را دارا است. هر یک از این‌ جناح‌ها سرباز‌های مختلفی را به بازی اضافه می‌کنند که از آن‌ها می‌توان در نبردها استفاده کرد‌. همچنین علاوه بر موارد مذکور شاهد محیط‌ها و ماموریت‌های جدیدی نیز در این بسته‌ی الحاقی خواهیم بود.

بازی XCOM 2 هم‌اکنون برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. بسته‌ی الحاقی War of the chosen نیز در تاریخ ۶ شهریور سال جاری منتشر خواهد شد‌. شما می‌توانید تریلر مرتبط با شخصیت The Warlock را از زیر تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

نظر شما در مورد این موضوع چیست؟ با ما در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده