نویسنده: رضا اکبری
// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

بازی جدید سازنده Street Fighter X برای پلی استیشن 4 معرفی شد

سازنده سری Street Fighter EX، در جریان EVO بازی مبارزه‌ای جدید و بدون نامی برای پلی‌استیشن 4 معرفی کرد. 

سازنده سری Street Fighter EX در رویداد سالانه EVO که برای بازیهای رزمی یا مبارزهای برگذار میشود، از انتشار یک بازی جدید برای کنسول پلی استیشن 4 خبر داد که هنوز عنوانی برای آن در نظر گرفته نشده است.

اخیرا سازنده سری بازیهای Street Fighter EX، Arika در رویداد EVO 2017 توضیحاتی درباره انتشار بازی جدیدی داد که چند وقت پیش هم به آن اشاره شده بود. این بازی که همچنان به طور رسمی نام گذاری نشده است شامل شخصیتهایی از سری EX استریت فایتر است و در سال ۲۰۱۸ عرضه میشود.

این بازی قرار است به صورت همزمان در ژاپن، آمریکای شمالی و اروپا عرضه شود و در پایان امسال یک سری نسخه بتا نیز برای آن عرضه می‌شود. همزمان با این اتفاق پیش فروش این بازی در ژاپن آغاز خواهد شد که امتیازات مربوط به پیش خرید هم به زودی اعلام می‌شود.

نکته جالب در مورد این بازی نقش آفرینی شخصیتهایی است که در سری Street Fighter EX حضور داشتند؛ شخصیت‌هایی مانند Shirase (که البته در Street Fighter EX به نام Hokuto شناخته میشد اما به نظر می رسد که نام اصلی خود را پس گرفته باشد)، Skullomania, Garuda, Darun Mister و Kairi. این بازی به عنوان جدید‌ترین عضو سری EX شناخته میشود.

سری Street Fighter EX نسخه‌ای فرعی از سری Street Fighter بود که توسط Arika و با همکاری Capcom در دوران طلایی بازیهای فایتینگ ساخته شد. شروع به کار این بازی روی Arcade در سال ۱۹۹۶ و یک سال بعد بر روی کنسول پلی‌استیشن 1 بود. همچنین Street Fighter EX2 هم به ترتیب در سالهای ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ عرضه شد و نسخه Street Fighter EX3 که روی کنسول پلی استیشن 2 عرضه شد هم آخرین نسخه سری بود.

پس از اعلام انتشار این بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4  به نظر می‌رسد Arika همچنان کنسول‌های پلی‌استیشن را دنبال می‌کند.

در پایان نظر شما را به ویدیویی از این بازی جلب می کنیم:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده