نویسنده: علیرضا قاسمی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷

ابراز تمایل آبری پلازا برای ایفای نقش Catwoman

آبری پلازا، بازیگر سریال Legion، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که دوست دارد نقش Catwoman را بازی کند.

آبری پلازا ممکن است با ابراز تمایلش جهت بازی در نقش Catwoman کمپانی دی‌سی، به دنبال شهرت بیشتر باشد. بیشتر از چیزی برای بازی در سریال Legion نصیبش شد. پلازا با سریال Parks and Recreation وارد عرصه بازیگری شد و اخیراً هم نقش دیگری در Legion به دست آورده است. این سریال که محصول مارول بوده و از شبکه‌ی FX می‌شود، به خاطر نمایش خوب و منحصر به فرد بودنش، ستایش منتقدین را به همراه داشت. عملکرد پلازا در این سریال، او را قادر ساخت تا طیف کاملی از توانایی های بازیگری خود را نشان دهد و جای پای خود را در این سریال محکم کند

 در حالی که آبری موفقیت‌های بسیاری در تلویزیون به دست آورده است، رزومه‌ی چندان درخشانی در سینما ندارد. تعدادی از تجربه‌های اخیر او در سینما مانند Dirty Grandpa و Mike and Dave Need Wedding Dates نتیجه‌ی موفقت آمیزی نداشت. هر چند پروژه‌های در دست ساختی مانند Ingrid Goes West در ژانر کمدی سیاه، می‌تواند نقش خوبی برای پلازا باشد. با این حال، آبری پلازا، مشتاق است تا نقش کاراکتر Selina Kyle در فیلم Catwoman را به دست بیاورد.

پلازا در سایت Reddit در مورد حضورش در The Little Hours صحبت کرده است. از او پرسیده شد که دوست دارد در چه فیلمی به ایفای نقش بپردازد؟ پاسخ او ساده و واضح بود: «می‌خواهم زن گربه‌ای شوم» مطمئناً پلازا استعداد بازی در نقش زن گربه‌ای را دارد، اما آیا چهره‌اش هم برای این نقش مناسب است؟ به لطف Wee Arts، حالا می‌توانیم آبری پلازا را در لباس زن گربه‌ای ببینیم:

cat woman

این اولین باری نیست که پلازا تمایلش برای حضور در نقش شخصیت Catwoman را اعلام می‌کند. او در مصاحبه‌های قبلی‌اش گفته بود که به بازی در این نقش و فرصت همکاری با بن افلک، شدیداً علاقه‌مند است. با توجه به این که کمپانی دی‌سی با برنامه‌های بزرگی پیش می‌رود، برای پلازا فرصت‌های بسیاری برای حضور در نقش Catwoman وجود دارد. برای مثال، می‌توان به فیلم Gotham City Sirens به کارگردانی دیوید آیر با حضور کاراکتر‌های Catwoman ،Poison Ivy و Harley Quinn (با بازی مارگو رابی) اشاره کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد نقش Catwoman در این فیلم منتشر نشده است، پس شاید پلازا هنوز هم فرصت رسیدن به آرزویش را داشته باشد.

آبری در صورت انتخاب شدنش برای این نقش، پیچیدگی جدیدی برای Catwoman اضافه خواهد کرد، اما می‌تواند نام خود را پرآوازه کند. پلازا در موقعیتی است که بسیاری از مردم او را می‌شناسند، اما او در سینما هنوز هم نیاز به پیشرفت دارد که پیوستن به دی‌سی با Catwoman، قطعاً او را در این راه کمک خواهد کرد. با شروع کار مت ریوز برای کارگردانی The Batman و بازنویسی کل فیلم‌نامه، شاید Catwoman جایی در این فیلم داشته باشد. چه فیلم The Batman باشد و چه فیلم Gotham City Sirens، پلازا می‌تواند برای کمپانی دی‌ سی فوق‌العاده باشد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده