نویسنده: علیرضا قاسمی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر پشت صحنه Star Wars Battlefront 2 منتشر شد

در تریلری که به تازگی از بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر شده، نمایی از پشت صحنه‌ی تولید این بازی نمایش داده می‌شود.

در D23 Expo امسال، ویدئو تازه‌ای منتشر شد تا به کاربران نمایی از پشت صحنه‌ی تولید Star Wars Battlefront 2 را نشان دهد. این بار، به جای بخش چند نفره که در E3 2017 نمایش داده شد، روی داستان بازی تمرکز شده است. همانطور که از قبل مشخص شده بود، Star Wars Battlefront 2 داستان را از دید تیم عملیات سیاه (عملیات‌ سری و غیرقانونی) امپریالی به نام اینفرنو اسکوآد، به رهبری آیدن ورسیو، پس از نابودی ستاره مرگ دوم روایت می‌کند.

در شکاف بین «بازگشت جدای» و «نیرو برمی‌خیزد» سری جنگ ستارگان، بتل فرانت 2 به بررسی وضعیت امپراتوری، پس از شکست سنگینش می‌پردازد.

در این ویدیو، می‌شنویم که تصمیم‌هایی که کاراکترها می‌گیرند، ماهیت و شخصیت آن‌ها را تعیین کرده و آینده‌ی کهکشان را مشخص می‌کند. آیدن، به همراه دیگر افراد اینفرنو اسکوآد که در تریلر معرفی شدند، با وجود تفاوت‌ها در نحوه‌ی تربیت شدن‌شان، همگی به امپراتوری وفادار هستند. از آن‌جایی که خانواده یک بخش جدایی ناپذیر از مجموعه‌ Star Wars است، نگاهی بهتر به رابطه آیدن و پدرش خواهیم داشت.

در این تریلر شاهد قطعاتی از هنر مفهومی، تصاویری از جلسات ضبط حرکت (Motion capture) و مصاحبه با توسعه دهندگان و صدا پیشگان هستیم.

قرار است Star Wars Battlefront 2 در ۲۶ آبان برای پلتفورم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان منتشر شود. نسخه بتا این بازی برای اجرا از ۱۴ تا ۱۷ مهر ماه برنامه ریزی شده است.

در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید: 


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده