// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

کمپانی Colorful مادربردهای سری iGame X299 Vulcan X را معرفی کرد

کمپانی چینی Colorful، پرچمدار مادربردهای خود را با نام iGame X299 Vulcan X به نمایش گذاشت.

کمپانی چینی Colorful، از مادربرد پرچمدار خود یعنی iGame x299 Vulcan X رونمایی کرد. این مادربرد با سوکت LGA 2066 و در دو رنگ سفید و مشکی در دسترس است. هر دو محصول بسیار زیبا بوده و در کنار سایر قطعات، در رنگ‌های مختلف قابل استفاده هستند. ترکیب رنگ و بافت‌های قرمز بر روی هیت‌سینک‌ها، ظاهری خشن و گیمینگ را به نمایش می‌گذارد که دقیقا با همین هدف طراحی شده اند.

Colorful iGame X299 Vulcan X

این مادربرد به ۸ اسلات رم DDR4 با پشتیبانی از حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت مجهز شده است. همان‌طور که پیش از این هم ذکر شد، همراه با سوکت LGA 2066 و با پشتیبانی از پردازنده‌ های‌ Skylake-X و Kaby Lake-X کمپانی اینتل عرضه خواهد شد. با استفاده از سیستم انتقال برق و ماژول تنظیم ولتاژ ۱۰ فازی، پشتیبانی از چهار کارت گرافیک از طریق چهار اسلات PCI Express 3.0 x16 برای این مادربرد، کار مشکلی نخواهد بود. این محصول برای اکثر سیستم‌های گیمینگی که مد نظر دارید، آماده به کار است.

Colorful iGame X299 Vulcan X

گزینه‌های ذخیره‌سازی فراوانی در این مادربرد تعبیه شده است. یک اسلات M.2 22110 با سرعت ۳۲ گیگابیت بر ثانیه، یک اسلات M.2 2280 با سرعت ۳۲ گیگابیت بر ثانیه و شش درگاه ساتا با سرعت ۶ گیگابیت بر ثانیه برای توسعه‌ی درایوهای ذخیره‌سازی پیش‌بینی شده است. یکی از حافظه‌ها برای بوت ویندوز و درایو M.2 دیگر، امکان اجرای پرسرعت بازی‌ّها را فراهم می‌کند.

تعداد درگاه‌های اتصال، همان‌گونه که انتظار می‌رفت، فراوان است. iGame X299 به دو درگاه USB 3.1، (یکی Type-C و دیگری Type-A) مجهز شده است. شش درگاه USB 3.0 (چهار عدد در پنل پشتی و دو عدد هدر) نیز تعبیه شده است.

Colorful iGame X299 Vulcan X

همچنین دو درگاه اترنت گیگابیتی، امکان استفاده از انتقال داده با سرعت بالا را فراهم می‌کنند. یکی از آنها مدل Realtek DragonLan 8118AS و دیگری Intel i211-AT است. این مادربرد در قسمت اتصالات صدا به تراشه‌ی ALC1220 CODEC ساخت کمپانی Realtek تجهیز شده است. این تراشه با نسبت سیگنال به نویز ۱۲۰ دسی‌بل، آمپلی‌فایر هدفون، خازن‌های صوتی با کیفیت و به صورت چند لایه و مجزا طراحی شده است.

Colorful iGame X299 Vulcan X

متأسفانه هیچ قیمت و تاریخ عرضه‌ای برای مادربرد iGame X299 Vulcan X مشخص نشده است. به احتمال زیاد، کمپانی Colorful نسخه‌ای از این محصول را برای پلتفرم ای‌ ام‌ دی نیز تولید خواهد کرد.


منبع ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده