نویسنده: محمود محرابی
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۳

ویدیو گیم پلی بازی Matterfall محیط و دشمنان بازی را نشان می‌دهد

کمپانی سونی در جدید‌ترین اخبار بازی، تریلری از گیم‌پلی بازی Matterfall منتشر کرد که محیط و دشمنان آن را نشان می‌دهد. 

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی ویدیوی جدیدی از گیم پلی بازی Matterfall که توسط استودیو هاوس‌مارک در حال توسعه است، منتشر کرد. همانطور که در گذشته در مورد بازی ‌Matterfall در زومجی خواندید این بازی در سبک شوتر دو بعدی خواهد بود و قرار است به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ‌4 ‌منتشر شود. در این ویدیو به صورت جزئی‌تر با بازی و اتفاقات موجود در مراحل بازی آشنا خواهید شد.

در تمام مدت زمان این ویدیوی هشت دقیقه‌ای، جاری هاکنن، طراح ارشد مراحل بازی Matterfall در مورد این اثر توضیح می‌دهد. جاری در مورد قسمت‌هایی از داستان بازی به ما سر نخ می‌دهد و همچنین سلاح و قابلیت‌های مختلف این بازی را به ما نشان می‌دهد. علاوه بر آن در این ویدیو انواع مختلفی از دشمنان را که در بازی با آنها خواهید جنگید مشاهده می‌کنید. در انتهای این ویدیو هم یکی از غول‌های بازی دیده می‌شود. 

Matterfall اولین بار در هفته بازی‌های پاریس در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد. بعد از آن در نمایشگاه E3 2017 بود که علاوه بر گیم‌پلی بازی‌، تاریخ عرضه‌ی آن نیز مشخص شد. نکته تأثیر‌گذار در مورد Matterfall این است که این بازی دومین بازی منتشر شده از هاوس‌مارک در سال ۲۰۱۷ خواهد بود. بازی Nex Machina از همین استودیو ماه قبل منتشر شد. پس اگر شما از طرفداران هاوس‌مارک باشید، احتمالاً تابستان بسیار جذابی را پشت سر خواهید گذاشت.

در ادامه شما را به دیدن گیم‌پلی بازی دعوت می‌کنم. Matterfall قرار است که ۲۴ مرداد ماه در آمریکای شمالی و ۲۵ مرداد ماه در اروپا به صورت اختصاصی برای پلی‌اسیتشن 4 عرضه شود:


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده