نویسنده: علیرضا قاسمی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

پارک تفریحی Star Wars توسط دیزنی معرفی شد

اگر شما برای Star Wars Land که اکنون به صورت رسمی Galaxy’s Edge نامیده می‌شود، هیجان زده شده‌اید، شرکت دیزنی برایتان یک پارک تفریحی معرفی کرده است.

دیزنی تایید کرد که در حال کار روی هتلی است که تجربه‌ی سری Star Wars را برای مهمان‌ها با قدم زدن، صرف غذا و نوشیدنی و استراحت کردن در این محیط فراهم می‌آورد؛ محیطی که مهمانانش باید لباس‌های الهام گرفته‌شده از جنگ ستارگان را بپوشند. در این میان، تصاویری از فضا که در پنجره‌های ساختمان نمایش داده خواهد شد، حسی از حضور در فضا القاء خواهد کرد.

باب چاپک، رئیس بخش پارک‌ها و استراحتگاه‌های والت دیزنی، در مصاحبه‌ای گفت:

این یک طرح منحصربه‌فرد است. از لحظه‌ای که شما وارد محیط می‌شوید، بخشی از داستان استار وارز خواهید شد. شما بلافاصله یکی از شهروندهای کهکشان خواهید شد و با لباس مناسب Star Wars تجربه‌ای کامل خواهید داشت. هنگامی که زمین را ترک کنید، یک سفینه فضایی را پیرامون خود، همراه با کاراکترها، داستان‌ها و ماجراهایش کشف خواهید کرد که حسی کاملا واقعی را القاء خواهد کرد. داستان، تمام دقایق حضور شما در محیط را پوشش خواهد داد و این بهترین لحظات مسافرت هر مهمان خواهد بود.

دیزنی اولین تصاویر مفهومی از این پارک تفریحی را منتشر کرده است و نکته برجسته‌ی آن‌ها، تعداد زیاد کاراکترهای Star Wars، در حال تعامل و معاشرت با میهمانان است.

Star Wars resort

این طرح تا حدودی یادآور سریال Westworld است (خوشبختانه، بدون جنبه‌هایی منفی که در وست‌ورلد حضور دارند). طبق گفته‌ی چاپک، بازدیدکنندگان برای چند روز تحت تاثیر قرار دادن خود در دنیایی خارج از دنیای خویش، هزینه خواهند کرد. با جزئیات کمی که منتشر شده، سخت است که نظری قاطع دهیم، اما پارک تفریحی Star Wars به نظر چیزی است که طرفداران سرسخت استار وارز، خواهان تجربه آن هستند.

در حال حاضر، تاریخ افتتاحی برای پارک تفریحی Star Wars اعلام نشده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده