نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

هیو جکمن در بازسازی فیلم شیرشاه حضور نخواهد داشت

پیش از این، اخبار از حضور هیو جکمن در بازسازی فیلم Lion King (شیرشاه) خبر می‌دادند، ولی این بازیگر استرالیایی‌تبار این اخبار را تکذیب کرد.

بعد از بازنشستگی هیو جکمن از نقش ولورین در آخرین نمایش مربوط به این شخصیت یعنی فیلم Logan (لوگان - ۲۰۱۷)، اکثر اخبار پیرامون این بازیگر به فیلم بعدی وی، The Greatest Showman (برترین شومن)، اختصاص داشت که قرار است اواخر امسال اکران شود. البته هیو جکمن از دنیای سینمایی مارول جدا نشده است و هنوز هم این کمپانی برنامه‌هایی برای وی در سر دارد؛ ولی از آنجایی که حداقل این اواخر خبری در این زمینه اعلام نشده بود، هیو جکمن می‌توانست در پروژه‌ای جدید بار دیگر با کمپانی دیزنی همکاری داشته باشد.  

فیلم بازسازی و لایو اکشن شیرشاه کم کم بازیگران خود را می‌شناسد و برای اکران در سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است. اخیراً جان اولیور برای ایفای نقش زازو به این پروژه ملحق شده است. با توجه به داستان فیلم ابتدایی انتظار می‌رود که جان اولیور دیالوگ‌های زیادی را با شخصیت اسکار داشته باشد که هیو جکمن برای بازی در نقش همین شخصیت اسکار انتخاب شده بود.   

سایت اُمگا آندرگراند پیش از این، خبر حضور هیو جکمن را در این فیلم و در نقش شخصیت اسکار منتشر کرده بود. با انتشار این خبر و اعلام سپردن صداپیشگی این نقش به هیو جکمن، به صورت رسمی حضور جرمی آیرونز که در فیلم ابتدایی صداپیشگی شخصیت اسکار را بر عهده داشت در فیلم جدید منتفی شد. جرمی آیرونز کار خود را در آن فیلم به نحو احسن انجام داده بود، ولی خب انتخاب هیو جکمن مطمئناً انتخاب موفق و سودآوری برای دیزنی می‌بود. این خبر با عکسی که هیو جکمن اخیرا در توئیترش از دیزنی‌لند گذاشت قطعی‌تر نیز به نظر می‌رسید. البته انتظار می‌رفت کمپانی دیزنی نیز این خبر را در نمایشگاه D23 به صورت رسمی اعلام کند که گویا اصلاً ماجرا از این قرار نبوده است.

The-Lion-King

در حالی که همگان منتظر اعلام رسمی حضور هیو جکمن در این فیلم بودند، وی در مصاحبه‌ی خود در این نمایشگاه اعلام کرد که به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد و قرار نیست صداپیشگی شخصیت اسکار را در فیلم جدید شیرشاه بر عهده داشته باشد.   

گفتنی است در فیلم جدید شیرشاه که کارگردانی آن به جان فاورو سپرده شده است، حضور این افراد قطعی شده است: دونالد گلاور برای صداپیشگی شخصیت سیمبا انتخاب شده است، جیمز ارل بار دیگر صداپیشه‌ی شخصیت موفاسا خواهد بود و بیلی ایکنر و ست روگن صداپیشگی دو شخصیت تیمون و پومبا را بر عهده خواهند داشت. صحبت‌هایی هم پیرامون حضور بیانسه، خواننده‌ی پاپ آمریکایی، در این فیلم و برای صداپیشگی شخصیت نالا شده است. هنوز صداپیشگان نقش‌های فرعی‌ این فیلم معرفی نشده‌اند، ولی انتظار می‌رود همچون فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل - ۲۰۱۶)، جان فاورو از افراد بااستعدادی برای تکمیل تیم خود استفاده کند.

فیلم ابتدایی شیرشاه در سال ۱۹۹۴ توسط کمپانی دیزنی اکران شد که هم منتقدان و هم تماشاچیان بسیار از آن تعریف کردند و لذت بردند. آن فیلم توانست با بودجه‌ی ۴۵ میلیون دلاری چیزی نزدیک به ۹۷۰ میلیون دلار در گیشه فروش کند. از صداپیشگان آن فیلم می‌توان به جرمی آیرونز، جیمز ارل، متیو برادریک، جاناتان تیلور توماس، مویرا کلی و ارنی سابلا اشاره کرد. مطمئناً با موفقیت کم‌نظیر فیلم ابتدایی، انتظارات از بازسازی آن بسیار بالا خواهد بود و جان فاورو برای راضی نگه داشتن منتقدان و تماشاچیان کار سختی را در پیش دارد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده