// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

تریلر هنگام عرضه بازی Sundered

استودیو Thunder Lotus Games با انتشار تریلر هنگام عرضه بازی Sundered، تاریخ دقیق عرضه آن را برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 مشخص کرد.

استودیو تاندر لوتوس گیمز (Thunder Lotus Games) که آن را با ساخت بازی Jotun می‌شناسیم، در میان اخبار بازی، تریلری جدید از پروژه پلتفرمر خود یعنی بازی Sundered منتشر کرد که ما را بیشتر با دنیا و گیم‌پلی این بازی آشنا می‌کند. سازندگان، تریلر هنگام عرضه این بازی را به همراه تاریخ دقیق عرضه آن منتشر کردند. در این راستا بازی مذکور در تاریخ ۶ مردادماه (۲۸ جولای) برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.

سازندگان در توضیحات رسمی این بازی نوشتند:

بازی Sundered نبرد‌های شما را برای زنده ماندن به تصویر می‌کشد. این بازی در سبک مترویدوینیا طراحی شده است و شما را وادار می‌کند که چندین و چندین بار بازی را تجربه کنید. در بازی شما در نقش Eshe حضور پیدا می‌کنید و سفر خود را در دنیایی تاریک و فاسد آغاز می‌کنید؛ جایی که ارتشی از موجودات فضایی آن را فرا گرفته است. خود را به قدرت‌های جادویی مختلف مجهز کنید تا بتوانید غول‌های بزرگ را از پای در بیاورید و دنیا را از موجودات پلید خالی کنید.

تمامی مراحل و محیط‌های این بازی به طور هنری و دستی طراحی شده است که در حین سفر خود می‌توانید نگاهی به آنها بیندازید و لذت ببرید. به نقل از سازندگان، بیش از یک‌صد نوع آیتم برای ارتقا در بازی گنجانده شده است که می‌توانید خود را به آنها مجهز کنید. همچنین شما با قابلیت‌های مختلف و قدرتمندی که قرار است در این بازی شما را یاری کند، آشنا می‌شوید و با باس‌های غول‌پیکر و متعدد روبه‌رو خواهید شد. به نقل از سازندگان، این بازی چندین پایان مختلف را در خود جای داده است.

کاربران در صورت تمایل می‌توانند این بازی را از فروشگاه‌های دیجیتالی پی‌سی و پلی‌استیشن 4 پیش‌خرید کنند. همچنین کمپانی Limited Run Games نیز مسئولیت عرضه نسخه فیزیکی این بازی را برای پلی‌استیشن 4 بر عهده گرفته است. از طرفی بازی پیشین این استودیو یعنی Jotun هم‌اکنون در استیم و GOG به طور رایگان فقط برای روز یکشنبه قابل دانلود است.

در پایین می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده