// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی DeadCore

بازی DeadCore که در سبک شوتر اول شخص و پلتفرمر طراحی شده است به همراه تریلری برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد.

در میان اخبار بازی، کمپانی گریپ دیجیتال (Grip Digital) و استودیو 5 بیتس (5 Bits) اعلام کردند که بازی DeadCore که در سبک شوتر اول شخص و پلتفرمر طراحی شده است، هم‌اکنون با قیمت ۷.۹۹ دلار برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید گفت که این بازی در مهر ماه سال ۲۰۱۴ میلادی برای رایانه‌های شخص ویندوزی منتشر شد. این بازی یک اثر شوتر اول شخص و پلتفرمر با اتمسفری تاریک است که در آن گیم‌پل سرعتی و معمایی نیز جای گرفته است که می‌تواند یک تجربه بسیار ویژه را برای کاربران به ارمغان بیاورد. خط داستانی بازی از جایی شروع می‌شود که شما در دنیایی دیگر بیدار می‌شوید و از گذشته خود چیزی به یاد نمی‌آورید؛ شما همه چیز را فراموش کرده‌اید. با پیش بردن بازی شما با یک برج بسیار بزرگ روبرو می‌شوید که در آن سلاحی با نام Swtich Gun را پیدا می‌کنید که به واسطه‌ی آن می‌توانید معمای‌های خود را حل کنید، طوری که با آن می‌توانید ربات‌‌ها و تله‌ها را فعال و غیر فعال کنید.

مراحل این بازی بسیار گسترده و باز هستند؛ طوری که رمز‌ و‌ راز‌های زیادی در آنها گنجانده شده است که شما می‌توانید به جستجوی آنها بپردازید و با پیدا کردن آیتم‌هایی با نام Spark به مراحل بیشتری راه پیدا کنید و سرگرم شوید. دو حالت در این بازی تعبیه شده است که Solo و Speedrun نام دارد. این حالت با محاسبه کردن مدت زمان صرف شده توسط شما برای اتمام بازی، آن را روی جدول امتیازات جهانی (Leaderboard) اعمال می‌کند که می‌توانید با کاربران دیگر به رقابت بپردازید.

ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلر هنگام عرضه بازی DeadCore را منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید و نگاهی به دنیای و گیم‌پلی این بازی بیاندازید.

| |

بازی DeadCore هم اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  رایانه‌های شخص ویندوزی در دسترس است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده