// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

تام هالند می خواهد که توبی مگوایر نقش شخصیت عمو بن را در دنیای سینمایی مارول بازی کند

تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر در فیلم Spider-Man: Homecoming می‌خواهد که نقش عمو بن در این مجموعه را توبی مگوایر، بازیگر پیشین شخصیت مرد عنکبوتی ایفا کند.

سه گانه‌ی مرد عنکبوتی به کارگردانی سم ریمی پس از انتشار در دهه‌ی گذشته با فروشی شگفت انگیز مواجه شد و علاوه بر آن، دو قسمت اول این مجموعه نیز با واکنش بسیار مثبت منتقدان روبرو شدند. توبی مگوایر بازیگری بود که در این سه گانه نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی را ایفا کرد که بازی وی با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد. حالا پس از انتشار فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) و موفقیت‌های ابتدایی آن، تام هالند که در این اثر نقش پیتر پارکر را ایفا کرده است، در جدیدترین مصاحبه‌اش با BBC Radio 1 ضمن ابراز علاقه‌اش برای حضور شخصیت عمو بن در ادامه‌ی این مجموعه، اظهار کرده که دوست دارد نقش وی را توبی مگوایر بازی کند.

دوست دارم توبی مگوایر نقش عمو بن را بازی کند. به نظر این ایده می‌تواند بسیار بامزه باشد هر چند بعید می‌دانم وی این کار را انجام دهد.

تام هالند ۲۱ ساله در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) تصویری جدید و مستقل از دو پیتر پارکر قبلی سینما ارائه داده است که این تصویر به شدت مورد توجه منتقدان و هواداران این ابرقهرمان محبوب قرار گرفته است. فیلم جدید مرد عنکبوتی داستان پیتر پارکر چند ماه پس از ماجراهای فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) را روایت می‌کند که در تلاش است تا توانایی‌هایش را به مربی خود تونی استارک اثبات کند تا وی را به عنوان یکی از اعضای انتقامجویان تایید کند و از طرفی سعی می‌کند همچنان به حضورش در دبیرستان ادامه دهد. هالند دوست دارد با حضور مگوایر در نقش عمو بن، به نوعی ارتباطی بین این مجموعه با سه گانه‌ی محبوب سم ریمی به وجود بیاید.

spiderman

با توجه به اینکه طبق فرض مارول، عمو بن چند ماه پیش از اتفاقات کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) از دنیا رفته است، تصویری از این شخصیت در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) نمایش داده نمی‌شود اما حضور وی در فلش‌بک‌های ادامه‌ی این مجموعه محتمل به نظر می‌رسد.

با توجه به اینکه نقش زن عمو می در این مجموعه را ماریسا تومی ایفا می‌کند، توبی مگوایر با توجه به سن و سالش می‌تواند در نقش عمو بن ظاهر شود و از این نظر چندان نگرانی در کار نیست و فقط این موضوع می‌ماند که او حاضر است این نقش را بازی کند یا نه؟ البته مگوایر در دنیای واقعی ۱۰ سال از تومی جوان‌تر است با این حال می‌توان با گریم  این ایراد را برطرف کرد. با وجود تمام این بحث‌ها بعید به نظر می‌رسد که مگوایر در اثر دیگری از مرد عنکبوتی بازی کند ولی همین مطرح کردن اینچنین موضوعاتی نیز می‌تواند هیجان خاصی به طرفداران این شخصیت و این مجموعه ببخشد.

مگوایر ۴۲ ساله در سال‌های اخیر بسیار کم‌کار شده و به ندرت شاهد حضور وی در فیلم‌های مطرح سینمایی هستیم. او که در انیمیشن بچه رییس (The Boss Baby) صداپیشگی دوران بزرگسالی شخصیت تیم را بر عهده داشته است، آخرین بار در سال ۲۰۱۴ به واسطه‌ی بازی در نقش شطرنج‌باز نابغه، بابی فیشر درفیلم قربانی سرباز (Pawn Sacrifice) و بازی در مینی‌سریال غنائم بابل (The Spoils of Babylon) مقابل دوربین قرار گرفته است.

spiderman

پیش از این در سه گانه ی مرد عنکبوتی سم ریمی نقش عمو بن را بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار٬ کلیف رابرتسون فقید و در دو فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز نیز نقش این شخصیت را مارتین شین ایفا کرده بودند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده