// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

تاریخ انتشار بازی Tooth and Tail مشخص شد

استودیوی Pocketwatch، تاریخ عرضه بازی استراتژی همزمان Tooth and Tail را به همراه انتشار تریلری جدید مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی،‌ امروز Pocketwatch، استودیوی سازنده‌ی بازی تحسین‌شده‌ی Monaco: What is Yours is Mine تاریخ انتشار بازی جدیدش را که به سبک استراتژی همزمان است، مشخص کرد. این بازی که با نام Tooth and Tail شناخته می‌شود در ۲۱ شهریور برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، لینوکس، مک و ویندوز منتشر می‌شود. Pocketwatch به همین مناسبت تریلری از Tooth and Tail منتشر کرد.

Tooth and Tail در زمان انقلاب حیوانات اتفاق می‌افتد که در این دوره قبیله‌‌های Commonfolk, The Civilized, The Longcoats و KSR بر سر خورده شدن یکی از طرف‌های جنگ مبارزه می‌کنند. ارتش‌های قابل شخصی سازی به همراه حیوانات مختلف و مپ‌هایی که به‌صورت تصادفی ساخته می‌شوند، هر بار تجربه‌ای تازه به شما ارائه می‌دهند.

در Tooth and Tail هر نبرد حدود هشت دقیقه طول می‌کشد و کنترل‌ بازی به علت انتشار روی پلی‌استیشن 4 در کنار رایانه‌های شخصی، فقط محدود به چند کلید شده است.

در بخش چندنفره، تا چهار نفر بازیکن می‌توانند Tooth and Tail را بصورت آنلاین یا Split-Screen تجربه کنند. در بخش تک‌نفره نیز شما در نقش رهبر Longcoats قرار می‌گیرید و وظیفه دارید که با ساخت امپراطوری خود،‌ سنجاب‌ها را به سمت پیروزی هدایت کنید. ساندترک‌های بازی توسط آستین وینتوری ساخته شده که با ساندترک بازی‌هایی از جمله The Order:1886, Banner Saga و Journey شناخته می‌شود.

هنوز قیمت بازی مشخص نشده است اما تاریخ شروع پیش‌فروش بازی ۲۷ تیر است. پس تا اطلاع از آن فاصله‌ی زیادی نمانده‌ است. می‌توانید تریلر سینمایی Tooth and Tail را در ادامه تماشا کنید:


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده