نویسنده: علیرضا قاسمی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

بازی Playerunknown's Battlegrounds میزبان سرورهای اول شخص می‌شود

استودیو بلوهول اعلام کرد که در آپدیت بعدی بازی Playerunknown's Battlegrounds، سروری اضافه خواهد شد که تنها با دید اول شخص قابل بازی باشد.

بازی Playerunknown's Battlegrounds از زمان انتشارش در ابتدای سال جاری میلادی، دارای یک حالت اول-شخص بوده است، اما به زودی قادر به بازی در سروری خواهید شد که شما را مجبور به بازی از دید اول-شخص می‌کند. استودیو بلوهول اعلام کرد که سرورهای اول-شخص، در آپدیت بعدی به بازی اضافه خواهند شد.

استودیو بلوهول با توییتی اعلام کرد که آپدیت ماهانه بعدی، این قابلیت را به همراه خواهد داشت. در ابتدا سرورها به آمریکای شمالی و اروپا محدود خواهد شد؛ هر چند مناطق دیگر نیز در آینده به این بخش مجوز دسترسی خواهند داشت.

این سرورها به بازی افزوده خواهند شد و جایگزین سرورهای سوم-شخص فعلی نخواهند شد. بلوهول، همچنین اشاره کرد که آپدیت موجب بهبود نمای اول-شخص خواهد شد.

این فقط یکی از برنامه‌هایی است که بلوهول برای این بازی در نظر دارد. Battlegrounds از زمان انتشار پیش از موعدش در اسفندماه سال گذشته تا به حال، بروزرسانی‌های فراوانی دریافت کرده است. استودیو بلوهول، اخیراً انتشار کامل این بازی را تا «پیش از پایان سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۷» به تعویق انداخته است. با وجود این، به زودی نقشه‌های جدید، مد زامبی و سیستم ریپلای به بازی اضافه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده