نویسنده: محمود محرابی
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

تاریخ انتشار بازی Nidhogg 2 اعلام شد

نسخه‌ی دوم بازی Nidhogg در تاریخ ۲۴ مرداد برای پلی‌استیشن 4، ویندوز و مک منتشر می‌شود.

استودیو مسهاف، توسعه دهنده‌ی بازی Nidhogg اعلام کرد که بازی Nidhogg 2 در تاریخ ۲۴ مرداد ماه برای پلی‌استیشن ‌4، پی‌سی و مک منتشر خواهد شد. نسخه‌ی اول این بازی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده بود به خاطر گیم‌پلی ساده‌ای که برای یادگیری و در عین حال سخت برای مسلط شدن بر بازی داشت، به عنوان یکی از بهترین بازی‌های Co-op در این سبک نام گرفت. شهریور سال گذشته بود که نسخه‌ی دوم بازی برای پی‌سی و با سبک هنری جدید‌ (سبکی که بسیاری از طرفداران دوس نداشتند) معرفی شد. بعد از دو ماه، بازی برای پلی‌استیشن 4 هم تایید شد.

در این بازی دو حریف با شمشیر و دیگر سلاح‌های موجود در بازی، درست مثل یک دوئل روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند. این درگیری در یک فضای دو بعدی انجام می‌شود. پیروز بازی کسی است که بتواند از حریف خود رد شده و از آن طرف صفحه خارج شود. در این راه باید یا حریف را به وسیله‌ی سلاح خود شکست دهید یا بدون درگیری با او و با استفاده از موانع موجود در بازی و پریدن از روی آن‌ها، از حریف خود رد شوید تا به انتهای هر صفحه برسید. هر زمانی که از حریف رد شوید یا او را توسط سلاح خود شکست دهید، او در صفحه‌ی بعدی جلوی شما دوباره به بازی بر می‌گردد و سعی می‌کند که کنترل بازی را به دست بگیرد. هدف شما این است که تا انتهای مسیر بازی پیش بروید و در آخر مسیر خود را درون یک کرم پرنده با نام Nidhogg بیاندازید. 

علاوه بر سبک هنری جدید، در Nidhogg 2 حرکات، سلاح‌های جدید، ۱۰ مکان مختلف، امکان شخصی سازی شخصیت و چندین مورد دیگر اضافه خواهند شد. اگرچه این بازی به خاطر قسمت چندنفره و Co-op آن شهرت دارد، اما امکان بازی به صورت تکنفره هم وجود خواهد داشت.

تا لحظه‌ی نوشتن این مقاله قیمت بازی Nidhogg 2 هنوز مشخص نشده است. مارک اسن، مدیر اجرایی و یکی از مؤسسان استودیو Messhoff به صورت جزئی در مورد ساخت بازی و دلایل تغییر سبک هنری بازی در بلاگ پلی‌استیشن توضیحات کاملی را داده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی ۱۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را تماشا کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده