نویسنده: علیرضا قاسمی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

بازی Super Street Fighter IV Arcade Edition راهی ایکس باکس وان شد

صاحبان کنسول ایکس‌باکس وان به واسطه‌ی قابلیت Backward Compatibility می‌توانند بازی مبارزه‌ای Super Street Fighter IV Arcade Edition ایکس‌باکس 360 را تجربه کنند.

بازی Super Street Fighter IV Arcade Edition به بازی‌های سرویس Backward Compatibility ایکس‌باکس وان اضافه شد. این اثر بر پایه‌ی بازی Street Fighter IV ساخته شده و مبارزان، مراحل، حالت‌ها و موارد جدیدی به آن اضافه شده است. اگر شما از قبل یک کپی دیجیتالی از Super Street Fighter IV Arcade Edition را در اختیار داشته باشید، می‌توانید به لیست انتظار دانلود خود بروید و این بازی را دریافت کنید. اگر هم نسخه فیزیکی بازی را دارید، زمانی که دیسک را در ایکس‌باکس وان قرار دهید، دانلود بازی آغاز خواهد شد. شما همچنین می‌توانید این بازی را در استور ایکس‌باکس به قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید.

Super Street Fighter IV Arcade Edition سومین بازی این هفته از کنسول ایکس‌باکس 360 است که برای اجرا روی ایکس‌باکس وان بهینه شده است. دو روز پیش، مایکروسافت بازی‌های Earth Defence Force: Insect Armageddon و F1 2014 را در لیست Backward Compatibility جهت انتشار در ایکس‌باکس وان قرار داد. البته این لیست تنها به این تعداد محدود نیست و بازی‌های بسیاری در راه است.

در همایش E3 2017، مایکروسافت اعلام کرد که بازی‌های انحصاری اولین ایکس‌باکس به لیست Backward Compatibility راه خواهند یافت. اخیرا هم اعلام شد که چهار نسخه اول سری بازی‌ های Halo (شامل Halo 3 ،Halo 3: ODST ،Halo 4 و Halo: Combat Evolved Anniversary) در ایکس‌باکس وان قابل اجرا خواهند بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده